.

Beantwoord

Activeren vervangende simkaart (nano)

  • 16 February 2013
  • 3 reacties
  • 439 Bekeken

Badge
Hoi,

Ook ik kan mijn vervangende simkaart niet activeren via het selfservice-menu. Er is geen kopje met ' activeren vervangende simkaart' zoals in de brief staat vermeld. De pincode die bij 'mijn gegevens' staat klopt niet en hoort denk ik bij mijn micro-simkaart. Heb nu een nano.

Kan een moderator voor mij mijn simkaart activeren? Nr. *

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Alex 18 February 2013, 16:56

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Rosanne,

De optie 'activeren vervangende simkaart' zou gewoon op je persoonlijke pagina moeten staan. Je kunt de optie terug vinden via het tabblad selfservice - simkaart & toestel - activeren vervangende simkaart.

Kan je even laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Activeren nano simkaart,

Op mijn Simyo ontbreekt de keuze activeren. Kunnen jullie mijn kaart activeren? Het nummer is: 52480719

Alvast bedankt,

Lilian
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Lilian,

Ik zie dat jij enige tijd geleden handmatig een simkaart toegestuurd hebt gekregen. Hierdoor heb je niet de mogelijkheid om de simkaart via de activeringslink te activeren. De klantenservice heeft de simkaart vandaag geactiveerd. Als je het toestel uit/aan zet, zou het moeten werken.

Kan je even laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex

Reageer