.

Beantwoord

Wat kan ik doen als iemand mijn nummer gebruikt?

  • 13 August 2019
  • 1 reactie
  • 387 Bekeken

Badge
Ene mevrouw de Weijer heeft mijn nummer bij verschillende bedrijven (vooral energie en water bedrijven) ingevuld en ik wordt nu lastig gevallen door telefoontjes van die bedrijven die allemaal op zoek zijn naar mevrouw de Weijer. Nummers blokkeren helpt niet (heb ik meerdere keren geprobeerd voordat ik begon met deze telefoontjes op te nemen). Het bel me niet register werkt ook niet. Iemand die mij kan helpen?
icon

Beste antwoord door Daisy 14 August 2019, 12:11

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hi Eetjeeeee,

Welkom terug op het Forum!

Super irritante situatie, ik kan me voorstellen dat je hier graag vanaf wilt. Je zou een klacht kunnen indienen die wij dan doorzetten naar KPN, hiervoor zou je 4 inkomende oproepen kunnen verzamelen dat je gebeld word door het bedrijf. Het is belangrijk dat er wordt opgenomen zodat er een verbinding ontstaat op het netwerk. Als je deze 4 gesprekken hebt verzameld, kan je deze met de dagen en tijdstippen naar ons mailen (klantenservice@simyo.nl) en dan kunnen wij dit doorzetten naar KPN. Het is alleen zo dat bedrijven vaak toch wel blijven wel bellen, we kunnen je dus niet verzekeren dat het probleem daarmee is opgelost.

We kunnen je ook gratis een nieuw nummer toewijzen, dit is natuurlijk best wel een omslachtige oplossing. Ik kan me voorstellen dat het ook niet helemaal handig is, dus ik zou er zeker even over nadenken. Mocht je dit toch graag willen adviseer ik je even contact op te nemen met de telefonische klantenservice, dan kan dit namelijk direct voor je geregeld worden. Je kan ons bereiken op 1200 of 0800-8007, mocht ik iets anders voor je kunnen doen dan hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Daisy

Reageer