.

Beantwoord

Wat is er gebeurd met mijn dubbele mb’s?

  • 26 June 2020
  • 2 reacties
  • 217 Bekeken

Ik zou dubbele Mb’s krijgen omdat ik ook kpn thuis internet heb. Dit is mij toegezegd maar opeens zijn deze mb’s verdwenen en heb ik een 1000 mb bundel ipv 2000. Bij het nakijken van de bundels kom ik erachter dat een 1000 mb bundel bij symbool helemaal niet bestaat. Het begint pas bij 2000.

Hoe zit dit?

icon

Beste antwoord door Groentjuh 27 June 2020, 00:20

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou dubbele Mb’s krijgen omdat ik ook kpn thuis internet heb. Dit is mij toegezegd maar opeens zijn deze mb’s verdwenen en heb ik een 1000 mb bundel ipv 2000. Bij het nakijken van de bundels kom ik erachter dat een 1000 mb bundel bij symbool helemaal niet bestaat. Het begint pas bij 2000.

Hoe zit dit?

Simyo heeft wel 1000MB bundels. Het huidige aanbod heeft die bundel echter niet (meer), maar bij Simyo behoud je de bundels als je deze niet zelf aanpast. Het kan zijn dat huidige bundels goedkoper of duurder zijn. Zolang je niets zelf wijzigt, blijf je hetzelfde betalen en krijg je dezelfde bundels.

Simyo Compleet (zo heet die verdubbelaar) kan uitgaan als je adresgegevens niet meer teruggevonden worden in de lijst van KPN. Dat kan zijn doordat je adresgegevens niet meer precies hetzelfde zijn (op de spatie precies!) of omdat KPN je adres niet meer doorstuur doordat je je privacy instelling zodanig hebt aangepast, dat je KPN geen toestemming geeft om je adres met Simyo te delen. Een moderator (= Simyo medewerker) kijkt dat zo snel mogelijk even na. Kijk natuurlijk ook zelf even of het een van die 2 dingen zou kunnen zijn!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Emma13,

 

Welkom op het Simyo Forum! Ik snap dat je graag wilt weten wat er met jouw verdubbeling is gebeurd! 

 

Groentjuh geeft eigenlijk al een hele volledige uitleg waar ik weinig aan toe te voegen heb! :) Al zie ik op jouw aansluiting dat jouw Simyo Compleet op dit moment gewoon aan staat, dubbele bundels en al. Heb jij nog een andere aansluiting dan dit forum account waar het eigenlijk over gaat? Zoja dan mag je mij het nummer daarvan toesturen in een privébericht. 

 

Bedankt voor het meedenken Groentjuh! :grin:

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer