.

Beantwoord

Wat is de startdatum van een nieuw soort abonnement?

  • 2 July 2018
  • 1 reactie
  • 170 Bekeken

Als ik mijn pre-paid abonnement omzet naar een sim-only abonnement, wat is dan de startdatum van het nieuwe abonnement? Is dat de dag van aanvragen/toekennen?

En wordt die datum dan vervolgens aangehouden bij de maandelijkse verlenging van mijn nieuwe sim-only abonnement, of wordt dat de 1e van de maand?

Erik
icon

Beste antwoord door Ashweeta 3 July 2018, 09:47

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Erik,

Welkom op het Forum!

Goed dat je dit navraagt! Ik leg het je graag uit.

Het overstappen van prepaid naar Sim Only is binnen 24 uur geregeld. Het startdatum van je abonnement is de dag wanneer je aansluiting een Sim Only aansluiting is geworden. Stel je stapt vandaag over naar Sim Only. Dan is je aansluiting morgen overgezet naar Sim Only. Het startdatum van je abonnement is dan 4 juli.

Je betaalt de abonnementskosten van 4 juli tot 31 juli. De abonnementskosten en bundels worden naar rato berekend. Bij ons gaan je nieuwe bundels altijd de 1e van de maand in. Je nieuwe bundels gaan dan 1 augustus in.

Het overstappen naar Sim Only kan je via je prepaid account van Mijn Simyo doen. Als je nog beltegoed hebt staan, wordt deze verrekend met je abonnementskosten. En het overstappen gebeurt op dezelfde simkaart. Je hebt geen nieuwe simkaart hiervoor nodig.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Ashweeta

Reageer