.

Vraag

Wanneer kan ik mijn eSIM koppelen aan mijn Apple Watch?


In België vertelt Orange hie inmiddels mee bezig te zij en rond september mogelijk beschikbaar. Maare hoe zit het in Nederland en met name bij SimYo ? Simyo ondersteint tenslotte in Nederland als eerse de E-sim, maar daar hoort deze koppeling toch gewoon bij?


17 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @GZN,

 

Bedankt voor je bericht! Helaas is hier nog niks over bekend. Voor nu is de eSIM alleen beschikbaar voor toestellen bij ons. Mocht hier verandering in komen in de toekomst dan kun je dit terug vinden op onze website onder het kopje "eSIM". Ook zullen we dat uiteraard laten weten op het forum en onze andere communicatie kanalen.😊 Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

 

Groetjes,

 

Nihad

Staat esim voor de watch op de roadmap en zo ja voor wanneer?

Badge

T-Mobile gaat per 5 november a.s. de Apple Watch ondersteunen!!

Nog 5 dagen wachten en dan weten we welke provider ondersteuning biedt voor Apple Watch.

Ik hoop toch echt dat Simyo er weer als één van de eerste bij is, net zoals met de esim.

Innovatie blijft toch een prettige manier om klanten te binden.

 

Watch series 7 (Verkrijgbaar vanaf 15‑10. GPS + Cellular-modellen zijn binnenkort verkrijgbaar.)

https://www.apple.com/nl/watch/ 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Niels0101,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Voorlopig komt hier geen verandering in, sorry!

 

Groetjes,

Daisy

 

 

Hey Henk,

 

Ik moet je wel al eerlijk zeggen, zolang Apple deze smartwatches niet verkoopt in Nederland (zij verkopen deze ook nog niet in België), zal het geen vaart lopen met het ontwikkelen hiervan. Maar wij houden je op de hoogte!

 

Groetjes,

Ouael

 

Beetje kip en het ei verhaal misschien? :))

Hoop in ieder geval dat dit snel wordt opgepikt…

Zou idd erg fijn zijn als dit snel wordt opgepakt :) 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi MatsSkoe, 

Welkom op ons forum!

Zoals RicoK hierboven aangeeft ondersteunen we op dit moment nog geen eSIM voor de Apple Watch. We kunnen ook nog niks zeggen over de termijn waarop we dat wel gaan doen en of we het überhaupt gaan doen. Maar als het zover is, dan schreeuwen we het van de daken 😉

Heb je hier nog vragen over? Let me know 😊

Groetjes, 
Bas

Reputatie 7

@MatsSkoe Omdat Simyo (in de regel) KPN volgt, is bij KPN het volgende te vinden:

Is e-sim ook geschikt voor Apple Watch?

kpn biedt nog geen ondersteuning voor Apple Watch via e-sim. Ook andere smartwatches worden nog niet ondersteund.

Ondanks het antwoord van @Daisy dat we het tzt te horen krijgen op het forum en de andere kanalen was ik toch benieuwd of hier na 4 maanden nog een update over is? Niet alleen Apple, maar ondertussen ook Samsung, Huawei en LG leveren ondertussen horloge’s met eSIM. Verder heeft bij de zuiderburen de eerste provider al maanden de mogelijkheid: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/alles-over-telenet-one-number

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Cyberchase,

 

Voorlopig werkt de Simyo eSIM alleen op toestellen die hier ook geschikt voor zijn. Mocht dit in de toekomst veranderen dan zullen we dat uiteraard laten weten op het forum en onze andere communicatie kanalen.😊

 

Fijne zondag!

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Werkt de esim al met de iwatch 6? 

Reputatie 7
Badge +6

Good to know!

Toch heb ik hem in Nederland gekocht. Maar ik denk dat OTTO alles vanuit Duitsland levert.

gr, Henk van Dooren

Reputatie 4
Badge +4

Hey Henk,

 

Ik moet je wel al eerlijk zeggen, zolang Apple deze smartwatches niet verkoopt in Nederland (zij verkopen deze ook nog niet in België), zal het geen vaart lopen met het ontwikkelen hiervan. Maar wij houden je op de hoogte!

 

Groetjes,

Ouael

Hoi Bas,

Ik gebruik wel eSim op mijn iPhone (SE 2020). Ik kan prima bellen enz op mijn iWatch, maar nu nog alleen binnen het bereik van de iPhone. Dat is wel de reden dat ik deze combinatie gekocht heb.
Maar ik wacht geduldig af.

gr, Henk van Dooren

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Henk,

Ik durf niet te zeggen of (en zo ja, op wat voor termijn dan) het in Nederland mogelijk wordt om eSIMs te installeren op je Apple Watch. Mocht dat in de toekomst veranderen, dan word je hier uiteraard over geïnformeerd! 

Heb je hier nog vragen over? 

Groetjes,
Bas

Reageer