.

Vraag

Wanneer gaat Simyo eSIM introduceren voor de Apple Watch 7?

  • 30 April 2022
  • 7 reacties
  • 1866 Bekeken

Hoi is er al wat meer bekend wanneer Simyo ESIMs gaat ondersteunen voor de Apple Watch? 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Lex1234,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat je wilt weten wanneer Simyo eSIM gaat introduceren voor de Apple Watch. Dit heb ik zojuist even voor je nagevraagd en dit staat (nog) niet op de planning. Op korte termijn zal dit dus niet worden geïntroduceerd. Wanneer het zo ver is dat zulle wij dit uiteraard met jullie communiceren. 😊

Groetjes,
Seren

Jammer dat dit soort vernieuwen in buitenland vaak veel sneller geïmplementeerd word dan hier in Nederland. Hier moeten ze eerst miljoenen winst maken voordat ze aan de klanten gaan denken. Ik heb twee abonnementen lopen bij Simyo voor mijn kinderen. En had graag eSim op hun Apple Watch horloge willen activeren maar helaas niet mogelijk enkel bij T-mobile.

Helaas zal ik mijn abonnementen allebei op zeggen en overstappen naar T-mobile, gelukkig kan ik het permitteren om dat te doen maar liever had ik gewoon bij Simyo willen blijven.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Melisca,

Bedankt voor je bericht. Ik kan begrijpen dat je het jammer vindt dat dit nog niet is geïmplementeerd bij ons. Op dit moment bieden we inderdaad geen diensten aan voor andere apparaten. Het is ook nog niet bekend wanneer dit zal zijn. Jammer dat je om deze reden wilt overstappen maar dat is wel te begrijpen in jouw situatie.

Groetjes,
Roeqajja

Ongelofelijk Symio, dat dit zo lang moet duren. Wat zijn de redenen om dit voor de klanten met cellulaire Smartwatch niet mogelijk te maken ??  Schandalig natuurlijk, terwijl de techniek natuurlijk gewoon voor handen is. Ik wil nu indicatie hebben wanneer invoering voorhanden is. Mvrgrt HaJo

 

Reputatie 7
Badge +9

 Ik wil nu indicatie hebben wanneer invoering voorhanden is. Mvrgrt HaJo

 

Je kunt dit wel willen maar vergeet niet dat moderatoren zoals @Roeqajja hier niet over beslissen. Wat ze kunnen doen is suggesties van klanten doorspelen naar “hogerop”. Bedrijven houden er niet van om lang van tevoren nieuwe features aan te kondigen ook al is de technologie voorhanden (kijk naar Apple!).

Reputatie 7
Badge +9

Ongelofelijk Symio, dat dit zo lang moet duren. Wat zijn de redenen om dit voor de klanten met cellulaire Smartwatch niet mogelijk te maken ??  Schandalig natuurlijk, terwijl de techniek natuurlijk gewoon voor handen is. Ik wil nu indicatie hebben wanneer invoering voorhanden is. Mvrgrt HaJo

 

De Apple watch simkaarten vereisen wel wat dingen, waardoor ik weet dat ze dat niet echt snel op orde hebben. Ja, Simyo heeft eSims, maar geen duo simkaarten en al helemaal niet "Multisim” dat je in dit geval gebruikt voor zo'n Watch. Een Apple Watch moet immers wel afgaan samen met het toestel en dus hetzelfde nummer hebben.

Dat KPN's netwerk het kan betekent volgens mij ook nog niet dat dat automatisch betekend dat Simyo dat via zijn systemen kan aanbieden.

En dan kom je vaak ook nog op de business case uit… Verdient Simyo, als budget provider, alle eventuele aanpassingen terug?

Ik gok dat als je deze functie nu wilt (of binnen de levensduur van een eventueel huidig horloge), dat je beter af bent bij een provider die dat nu daadwerkelijk aanbied.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @HaJo,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je dit graag anders had gezien. Zoals @Groentjuh en @Scotsman (bedankt!) ook al aangeven hebben wij hier op korte termijn geen plannen voor. Mochten wij dit wel ter beschikking krijgen dan zullen we dat uiteraard delen op onze kanalen. Het spijt me dat we hierin niet meer voor je kunnen betekenen.

Groetjes,
Amy

Reageer