.

Beantwoord

Waarom zijn mijn bundels nog niet actief?


Badge
Ik heb een simyo abonnement. Per 1 juni gaat mijn nieuwe maand in. Nu zie ik dat ik alles buiten mijn bundel doe. Ik heb geen beltegoed en geen mb's. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Jihane 8 June 2017, 17:26

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Als je echt een abonnement hebt (en geen prepaid) zullen de moderators hier naar moeten kijken. Zij kunnen dieper in het systeem kijken dan jij en ik.
Badge
Bedankt voor je antwoord. Zou een van de moderators hier naar kunnen kijken?
Zeker, het wordt gecontroleerd , reactie volgt vanzelf.. .
Reputatie 7
Badge +10
Hoi mbreuren,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat er iets fout lijkt te gaan met je overstap van Prepaid naar Sim Only. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je bundels niet herkend worden als bundels. Je aansluiting denkt dus dat álles buiten de bundel moet, en dat hoort niet zo.

Maak je geen zorgen, hoor. Ik ga dit met hoge urgentie doorzetten naar de technische afdeling. Zodra het geregeld is, dan laat ik jou dat per direct weten. Ook kan ik je garanderen dat ik alle gemaakte kosten tot nu toe dan voor je zal vergoeden. Jij hoeft dat dus niet te betalen.

Duizendmaal excuses hiervoor!

@ Friesian, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Badge
Hartelijk dank! Dan wacht ik het gewoon af.

Groetjes marcia
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marcia,

Dankjewel voor je geduld. De technische afdeling is er meteen mee aan de slag gegaan. Intussen is het probleem opgelost - jij hebt nu werkende bundels. Je verbruik zal dus ook van je bundels afgaan. Nogmaals mijn excuses voor hoe dit is gelopen! Ik heb alle andere buitenbundelkosten voor je vergoed.

Vind je dat goed?

Ook heb ik je 1000 MB's gegeven als cadeau :8 Je kunt deze MB's uit te pakken door in te loggen op Mijn Simyo (op de pc) en dan digitaal het cadeautje uit te pakken. Deze MB's zijn geldig in de maand van uitpakken. Pak je ze in juni uit? Dan zijn ze in juni geldig. Pak je ze in juli uit? Dan zijn ze juist in juli geldig.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane
Ik heb hetzelfde probleem, ik heb mijn roaming aangezet en op de mijn simyo app internet in buitenland aangezet, mijn telefoon opnieuw opgestart en toch doet mijn mobiele internet het niet, terwijl ik wel kan bellen, wat moet ik doen, mijn telefoon is een samsung galaxy s7
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wouter,

Ik vind het heel vervelend dat je geen internet in het buitenland hebt. Toch wil ik je vragen om dit bericht niet in dit topic te plaatsen 😉 Ik heb vandaag gereageerd in jouw topic. Zullen we daar verder?

Groetjes,
Jihane
Ik heb een sms naar een collega in Duitsland gestuurd. Dit kost me € 0,07. Dit hoort toch nu in mijn bundel te zitten?
Badge +7
Hoi minuspiebele,

Goed dat dit je navraagt! Als je aan het roamen bent, maak je gebruik van een buitenlands netwerk. Volgens de EU mogen daarvoor geen extra kosten meer gerekend worden. Vandaar dat je verbruik binnen de EU, van je bundels af gaat.

Als je vanuit Nederland belt of sms't naar een buitenlands nummer, ben je niet aan het roamen. Je maakt immers geen gebruik van een buitenlands netwerk, maar van je eigen Nederlandse netwerk. Daarom gaat de EU regelgeving hier niet op en valt dit wel buiten je bundel.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

Reageer