.

Vraag

Waarom worden er spook sms'jes verstuurd?

  • 7 November 2022
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

Afgelopen zaterdag, 5 november 2022 is er voor de derde keer een spook sms verstuurd.

Dit keer naar nummer 0635210007. Het laatste cijfer veranderd bij de verstuurde smsjes.

Op mijn telefoon is hierover niets terug te vinden. Het is alleen te zien omdat er door Simy 10cnt in rekening wordt gebracht.

Het nummer kan ik niet blokkeren. Dat kan alleen voor inkomende smsjes.

Simyo zegt dat ze niets voor mij kunnen doen?

Hoe kan ik voorkomen dat de server van KPN/Simyo tegen mijn zin smssen gaat versturen en waar Simyo mij dan geld voor in rekening brengt???

Graag krijg ik van iemand een oplossing voor dit probleem te horen. Bedankt alvast, LouisK

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @LouisK,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend voor je is! Wij hebben zojuist contact via Twitter DM en heb ik dit voorgelegd bij onze technische dienst. Zodra ik een terugkoppeling heb zal ik je dat laten weten via Twitter DM. Ook zal ik de volledige update plaatsen in dit bericht omdat je hier nu ook een topic over bent gestart 😊!

Groetjes,
Amy

Dank je wel @Amy ik wacht geduldig af en hoop dat er een oplossing komt. groetjes LouisK

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @LouisK,

Zojuist heb ik je de terugkoppeling gegeven via Twitter DM. Onze technische dienst geeft aan niet te kunnen inzien waarom deze sms'jes worden verstuurd. Dit kan komen door een bepaalde App of website. Ook gaf je aan dat je er zelf was achtergekomen vanuit welk bedrijf dit nummer afkomstig is. Ik zou je willen aanraden om contact met hen op te nemen. Mochten zij niks voor je kunnen betekenen dan kan ik je kosteloos een nieuw nummer aanbieden! Dit kan je mij laten weten via Twitter DM 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer