.

Beantwoord

Waarom worden er kosten in rekening gebracht bij een contractovername?

  • 24 February 2020
  • 8 reacties
  • 569 Bekeken

Een aantal jaren geleden hebben wij zowel voor onze zoon als voor onze dochter een simonly abonnement afgesloten. Nu zijn ze meerderjarig en willen wij het contract op hun naam zetten. Dat blijkt nu 14,99 euro te kosten per contract. Dit is wel erg duur. En waarom worden deze kosten in rekening gebracht. Zo moeilijk is dat toch niet dat omzetten.

icon

Beste antwoord door Daisy 25 February 2020, 10:32

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Manfredl,

 

Welkom op het Simyo forum! Goeie vraag! De kosten worden in rekening gebracht voor de administratieve handelingen die verricht moeten worden, zo iets gaat natuurlijk niet vanzelf. Ik kijk graag even met jullie mee, of ik misschien iets in de kosten kan betekenen. Kun jij mij een privéberichtje sturen met de telefoonnummers waar het omgaat? Dan kijk ik graag even met jullie mee.

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Goedemorgen, 

 

Ik hoorde net via de chat inderdaad ook dat er kosten aan verbonden zijn. 

Kan een van jullie contact met mij opnemen om te kijken hoe ik de overstap het beste kan maken? 
We hebben nl ook verdubbelaar en beide abonnementen in het gezin zijn op een gekke manier met elkaar verbonden. Ik kan ze ook niet gezamenlijk beheren. 

 

Groetjes Miriam 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Miriam, 

Goed dat je even contact met ons opneemt!

Aan een contractovername zijn normaal gesproken inderdaad kosten verbonden. Ik zie echter dat jullie al heel lang klant zijn, dus ik bied graag aan om het kosteloos voor jullie in orde te maken!

Ik kan na het weekend wel even telefonisch contact met je opnemen. Kun je me in een privébericht voorzien van het telefoonnummer en een tijdstip waarop ik je het beste kan bereiken?

Groetjes,
Bas

Badge

Dag Bas, Zondag stuurde ik jou een PM en zojuist nog een keer. Beb je die PM wel ontvangen? 
Zou je me anders morgen (woensdag 22 juli) overdag kunnen bellen? 

 

Groet

Miriam 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Miriam,

 

Bas is de afgelopen dagen druk geweest met andere werkzaamheden, ik zal hem voor de zekerheid en reminder sturen dat je hem een privébericht hebt gestuurd. :)

 

Groetjes,

Daisy

Badge

hallo Daisy

 

Dat snap ik hoor, ik wacht het rustig af. hij heeft inmiddels mijn gegevens en kan me bellen. 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Miriam, 

Bedankt voor je geduld! :smile:

Ik probeerde je zojuist te bellen maar ik kreeg je niet te pakken. Probeer het later vandaag nog een keer! 

Groetjes, 
Bas

Badge

dag Bas

ja net gemist !!

 

Ik ben vandaag alleen tussen 16 en 17 niet bereikbaar. 

Groet Miriam

Reageer