.

Vraag

Waarom word afspraak niet nagekomen?

  • 18 November 2022
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Hallo

Ik vraag me af waarom ik geen antwoord krijg terwijl me via de telefoon belooft is dat ik te rug gebeld zou worden.

Het gaat over de Voismail als iemand mij belt en ik neem niet op krijgen ze te horen dat het nummer dat ze bellen niet bereikbaar is .in plaats van dat ze een bericht kunnen inspreken.

Ik ben net klant en vind het gelijk een tegen valler . Dat men zich niet aan de afspraak houd. Men kan op zijn minst laten weten dat men er mee bezig is.

Hoop snel iets te horen .

tel nr : 06XXXXXXXX

 


2 reacties

Reputatie 7

@jan1942 Weet dat dit een openbaar forum is. Het vermelden van prive-gegevens als een telefoonnummer is hoogst onverstandig. Een moderator zal later reageren en je telefoonnummer verwijderen.

Feit blijft wel, helaas ben je daarin niet de enige, dat Simyo behoorlijk wat steken laat vallen door beloftes te doen die zij niet nakomt.

@Amy @Roeqajja Alsjeblieft, stuur een interne memo uit ofzo, dat men of de beloftes moet nakomen of deze beloftes niet moet maken. Bij voorkeur natuurlijk het eerste.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @jan1942,

Bedankt voor je bericht. Zoals @RicoK (bedankt!) al aangaf is het niet toegestaan om je persoonlijke gegevens publiekelijk de delen. Ik heb daarom jouw 06-nummer in het bericht aangepast. 

Wat jammer om te lezen dat je niet bent teruggebeld! Ik snap dat je hiervan baalt. Als we dit voorbij zien komen maken wij hier ten alle tijd een melding van bij de collega zelf. Zien wij dit vaker voorbijkomen dan melden wij dit bij de teamleider die vervolgens een algemeen bericht uitstuurt en in gesprek gaat met de collega's bij wie dit is voorgekomen om te achterhalen wat hierin is misgegaan. Zo ook wil ik achterhalen wat er bij jou is misgegaan. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan los ik het graag voor je op! 

@RicoK Bovenstaand ook meteen antwoord op jouw vraag! 

Groetjes,
Amy

Reageer