Vanochtend vroeg heb ik een nieuwe databundel geactiveerd en zojuist een sms ontvangen dat ik data zonder bundel gebruik (a 15 cent per MB). Zodoende is mijn beltegoed opgegaan aan veel te dure data. Dit is nu al de zoveelste keer dat dit is gebeurd. Waar kan ik terecht om alle onnodig gemaakte kosten terug te krijgen, ik ben hier helemaal klaar mee.
Beste antwoord door Bas
Hoi Peter,
We verwerken je verbruik met een vertraging van een paar uur. Daarom kan het voorkomen dat je een waarschuwing krijgt voor internetten zonder bundel terwijl je in de tussentijd een bundel hebt gekocht. We snappen dat dat verwarrend is!
Ik kan helaas niet nagaan wat jij op je telefoon hebt gezien. Hier zie ik dat je internetbundel op 28 oktober 2020 is aangeschaft om 06:18 uur en dat je eerstvolgende internetsessie van 10:02 uur met je bundel is verrekend. Het verbruik van vóór de aanschaf van je internetbundel hebben we zoals eerder aangegeven rechtstreeks vanaf je simkaart geregistreerd. Deze registratie klopt altijd. De bijbehorende kosten zijn terecht en je hebt helaas geen recht op een tegemoetkoming.
Heb je hier nog andere vragen over?
Groetjes,
Bas