.

Beantwoord

Waarom werkt jullie simkaart niet in mijn Samsung Galaxy Tab?

  • 31 March 2020
  • 5 reacties
  • 930 Bekeken

SAMSUNG Galaxy Tab A 10.1 2019 zie sim card niet ?

Sim card geactiveerd ruim een uur geleden en regelmatig aan en uit gezet , maar melding is steeds geen netwerk ?

 

Hoe nu verder

icon

Beste antwoord door Bas 1 April 2020, 11:02

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik bedoel met melding   “geen sim card”

Waarschijnlijk maakt je simkaart geen goed contact. Kwam vaker voor bij Samsung apparaten waar een simkaart in kan. Simyo had hiervoor een dikke simkaart. Even wachten op hun reactie.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Bart, 

Welkom op ons forum! :smile:

Zoals Ray aangeeft heb je waarschijnlijk een iets dikkere simkaart nodig. Die moeten we even handmatig naar je versturen in dit geval! Ik heb het verzoek al doorgestuurd naar m'n collega die dit doet, dus ik verwacht dat je je vervangende simkaart uiterlijk overmorgen ontvangt. 

Na ontvangst van deze vervangende simkaart zal je even opnieuw contact met ons moeten opnemen. Dan kunnen we namelijk de simkaart voor je activeren, waarna je hem in je tablet kunt plaatsen voor gebruik. 

Heb je hier nog vragen over op dit moment? :blush:

Groetjes, 
Bas

En heeft dit nu gewerkt?

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @MichaelM,

Bedankt voor je bericht. Deze topic is al een tijdje geleden geopend (nog voor mijn tijd 😉). Helaas kan ik je dus niet vertellen of dit ook echt daadwerkelijk heeft gewerkt. Wellicht is @Bart1959 nog actief op het forum en kan hij hier antwoord op geven. 

Groetjes,
Seren

Reageer