.

Beantwoord

Waarom staat er op mijn aansluiting dat ik naar Amerika heb gebeld?

  • 7 May 2020
  • 3 reacties
  • 267 Bekeken

Er staat in mrt. een bedrag voor bellen naar Amerika op mijn rekening. Ik heb niet naar Amerika gebeld,

hoe kan dit?   op de nota voor april komt weer een hoog bedrag (kan nog niet zien waarvoor). …

Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Tessanne 8 May 2020, 13:06

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Geetje,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Goed dat je even contact opneemt! Op jouw aansluiting heb ik gezien dat je al eens eerder in februari hebt gebeld naar hetzelfde nummer, maar toen werd er Canada aangegeven. Het kan zijn dat daar de verwarring is ontstaan. Was je in februari in het buitenland (Canada) en in maart weer in Nederland? Dat kan namelijk verklaren waardoor het anders is geregistreerd.  

 

In April zie ik dat jouw belminuten op waren en daarom zijn er buiten de bundel kosten gerekend voor een de gesprekken die je vanaf 25-04-2020 hebt gevoerd. 

 

Heb je inmiddels het gesprek al terug kunnen vinden in de belgeschiedenis? Ik hoor het graag! 

 

Bedankt Ray en RicoK voor het meedenken! :grin:

 

Groetjes,

Tessanne

Reputatie 7

@Geetje Zoals @Ray aangeeft, dit moet je kunnen terugvinden in je belhistorie.

Van wat voor een telefoon maak je gebruik? Indien je gebruik maakt van een iPhone kun je dit zien onder Telefoon > Recent. Tenzij je zelf je belhistorie verwijdert, moet je hier tot een paar maanden terug al je inkomende én uitgaande gesprekken kunnen zien.

Kun je in je telefoon zelf kijken of de gesprekken daar in staan? Je kunt dit zien in het logboek van je bel app. 

Reageer