.

Beantwoord

Waarom kunnen er geen berichten worden ingesproken op mijn voicemail?

  • 30 April 2020
  • 3 reacties
  • 780 Bekeken

Reputatie 2
Badge

op mijn voicemail (samsung galaxy s8) blijkt dat er tegenwoordig geen berichten meer kunnen worden ingesproken, na mijn persoonlijke welkomstboodschap. als ik dit probeer aan te passen loop ik, ofwel vast in het menu, ofwel -na gister gewoon de toets ingedrukt te hebben van de keuze “mogen bellers wel/niet een bericht inspreken”- blijft hetzelfde probleem (dus van niet een voicemailbericht kunnen inspreken) bestaan. suggesties worden zeer gewaardeerd. hartelijke groet, marjon

icon

Beste antwoord door Tessanne 1 May 2020, 13:27

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Marjonx,

 

Welkom terug op ons Forum! 

 

Vreemd dat je voicemail het niet doet! Vooral nadat je inderdaad de juiste optie in het menu hebt gevonden! Ik heb even gecheckt of jouw voicemailbox aan staat en dat is gelukkig het geval dus daar is niets mis mee.

 

Hieronder zie je het overzicht van het voicemailmenu:

Optie 1: Welkomstbegroeting

  • Eerste persoonlijke begroeting (1)

  • Tweede persoonlijke begroeting (2)

  • Standaard begroeting met ingesproken naam (3)

  • Standaard begroeting met telefoonnummer (4)

Optie 2: Instellingen

  • Toegangscode wijzigen (1)
  • Afspeelinstellingen (2)
  • Inspreken van berichten aan-of uitzetten (3)
  • Notificatie instellingen (4)
    • Nieuw voicemailbericht notificatie (Mobiel) / Belbericht (Vast) (1)
    • Gemiste oproep SMS (Mobiel) (2)

Optie 9: Taal

  • Nederlands (1)
  • Engels (2)

 

Als je optie 2 kiest en daarna nummer 3, zou je moeten horen wat de status hiervan is en het daarna kunnen aanpassen. Werkt dit niet niet? Dan kun je ook proberen om de voicemail eerst helemaal uit te zetten en daarna weer aan. 

Uitzetten voicemail: bellen naar 12339

Aanzetten voicemail: bellen naar 12331 

 

Hopelijk kom je er zo uit! Ik hoor graag van je of het is gelukt of niet. 

 

Alvast een fijn weekend! :blush:

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 2
Badge

Ha Tessanne,
Geweldig! Dank voor je reactie en je suggesties. Ik heb de opties ‘voicemail uitzetten’ en daarna ‘voicemail aanzetten’ gebruikt, en hij doet het weer! super blij mee. dank je wel. groet, marjon

Reputatie 4
Badge +4

Hallo Marjon,

 

Fijn om te horen dat het heeft gewerkt! Ik geef het aan haar door 😄. Kan ik je nog ergens anders mee helpen? Reageer dan gerust. Wij staan voor je klaar!

 

Groetjes,

Ouael

Reageer