.

Beantwoord

Waarom krijg ik de melding dat ik niet aangemeld ben bij het netwerk?


Hoi,

Op de telefoon van mijn dochter komt steeds de melding dat ze niet is aangemeld bij het netwerk.
Erg lastig want nu kan ze niet bellen of gebeld worden.
Haar toestel is een SAMSUNG Galaxy S5 mini.

Wat is hier de oorzaak van?

Groetjes,
Patrick
icon

Beste antwoord door Caspar 19 June 2017, 14:29

Bekijk originele reactie

13 reacties

Welke informatie staat er op mijn Simyo?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Patrick,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je dochter steeds die melding krijgt. Is zij gewoon in Nederland?

Ik heb de aansluiting erbij gepakt en de simkaart gereset. Doe even het toestel uit en aan om te kijken of het heeft geholpen. Kijk verder eens of ze handmatig het KPN netwerk kan vinden. Dit kan ze doen in de instellingen van haar telefoon bij mobiele netwerken/aanbieder.

Ik hoor graag of het geholpen heeft!

@Friesian bedankt voor je reactie.

Groetjes,
Caspar
Hoi Casper,

Bedankt. Heb het geprobeerd en hij doet het.
Super.

Patrick
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Merel2904,

Mooi om te horen! Graag gedaan :D

Als je verder nog vragen hebt, hoor ik graag van je.

Groetjes,
Caspar
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem, met dezelfde type telefoon. Samsung galaxy S5 mini.
Soms zegt ie: "alleen noodoproepen" soms staat er wel simyo maar als ik dan wil bellen krijg ik toch de melding " niet aangemeld bij netwerk". Erg vervelend!



Groetjes Hanneke
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Hanneke69,

Welkom op het Forum!

Oh, dat is balen! Op jouw verzoek heb ik je simkaart gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon over vijf minuten even uit en aan te zetten.

Kun je mij laten weten wat hiervan de uitkomst is?

Groetjes,
Asma
Hallo Asma,

Even zat ik weer op het netwerk, net had ik weer "alleen noodoproepen". Niet gelukt dus. Zelf had ik voor je reactie ook al de simkaart er 10 min uitgehaald. Het is bij mij dan weer wel aangemeld op netwerk en dan weer niet.....Kunnen jullie het oplossen?

Groetjes,
Hanneke
Hallo,

Nog even een aanvulling; Als ik bij instellingen op mijn telefoon netwerkoperators automatisch selecteren doe meld de telefoon dat ik al aangemeld ben. Echter op het startscherm staat alleen noodoproepen. En bij bellen krijg ik de melding dat ik niet ben aangemeld bij netwerk...rara Handmatig KPN netwerk selecteren doet hij niet.

Hanneke
Badge +7
Hoi Hanneke69,

Wat jammer dat de reset niet heeft geholpen! Probeer jouw simkaart eens in een andere telefoon te stoppen en een andere simkaart in jouw telefoon te doen. Wat gebeurt er dan? Met deze informatie kunnen we je beter verder helpen.

Ook ben erg benieuwd of je dit probleem op 1 specifieke locatie hebt, of op meerdere locaties. Zo kunnen we ook zien of dit probleem bij je simkaart ligt, of bij het netwerk.

Laat je het weten?

Groetjes,
Samantha
Het lag aan de simkaart, aangezien ik niet de mogelijkheid had mijn oude simkaart in een andere telefoon te testen heb ik onlangs een nieuwe simkaart besteld a 5 euro. Het probleem is meteen opgelost, ik heb alleen 3 weken niet kunnen bellen of gebeld worden.....ik vind het jammer dat er dan niet standaard een nieuwe simkaart gestuurd wordt. Het kon gewoon niet aan de telefoon liggen!

Hanneke
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Hanneke69,

Ik ben blij om te horen dat je nu weer gebruik kunt maken van je aansluiting!

Als je geen netwerk kunt verkrijgen dan is dit probleem vaak gemakkelijk te verhelpen door bijvoorbeeld een reset van de simkaart en het handmatig zoeken van een netwerk. Wanneer het probleem blijft aanhouden dan is het toesturen van een nieuwe simkaart een mogelijke oplossing.

De kosten van de vervangende simkaart zal ik voor je vergoeding. De vergoeding zal rond half augustus voor je zichtbaar zijn op je juli factuur. Vind je dat goed? 😳

Groetjes,
Asma
Hallo Asma,

Ja hoor, vind ik prima! Bedankt voor de service!

Groetjes

Hanneke
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Hanneke69,

Dat is mooi om te horen! Heel graag gedaan. :D

Ik wens je alvast een hele fijne dag toe.

Groetjes,
Asma

Reageer