Beste ,
Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer ... op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.
De reden opgegeven door je vorige provider is: reden vraagt om uitleg door je vorige provider.
Op Mijn Simyo kun je de gegevens van je nummerbehoud aanvraag wijzigen. We dienen daarna een nieuwe aanvraag in. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider.
Vriendelijke groet,
Het Simyo team
Heb je nog vragen? Kijk dan op onze servicepagina, of stel je vraag op het Simyo Forum of Twitter.
https://www.google-analytics.com/collect?v=1&t=event&tid=UA-2322499-1&cm=email&ec=proces-email&ea=email%20open&ni=1&cm36=1&dp=%2Femail-open%2Fnp_internal_rejected&cs=np&cn=reji&el=reji&cid=201800000000140090&cd37=201800000000140090&cd84=16933327
De vorige provider waarnaar verwezen wordt is dus Simyo zelf!
Ik hoop dus van Simyo een antwoord te krijgen. Helaas heb ik hun email adres niet.
Beste antwoord door Niels
Bekijk originele reactie