.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn telefoon niet opstarten met mijn pincode?

  • 31 December 2022
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

Sinds een paar dagen heb ik een Simyo simkaart. Gisteren wilde ik mijn telefoon opnieuw opstarten. Mijn pincode werd afgekeurd. Na 4 pogingen (nieuwe pincode 2x, toch de oude? misschien vergist?) heb ik nu nog één poging over. Wat moet ik doen? Mijn enige verbinding met ‘de bewoonde wereld’ is email.   

icon

Beste antwoord door wimj12 31 December 2022, 13:01

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Zorg eerst dat je de pukcode uit MijnSimyo krijgt.

Daarna komt natuurlijk de vraag of je de goede pincode invoert. Een simkaart heeft een orginele pincode (die zie je in mijn simyo), een pincode voor de sim die je eventueel gewijzigd hebt en een pincode voor je toestel. Kan verwarrend zijn.

Dank Wim, Jouw opmerking ‘kan verwarrend zijn’ heeft gewerkt! Ik ben in de Simyo mails gedoken die ik voor installatie ontvangen had en daarin stond 'gewoon’ mijn pincode. Temidden van allerlei andere nummers, codes, wachtwoorden was ik de weg kwijtgeraakt. Als je die dan weer gevonden hebt is het zo duidelijk! Dank en goede wensen voor 2023. Dirk 

Reputatie 7
Badge +7

Hetzelfde. Leuk dat je ook een terugkoppeling geeft. Dat wordt altijd gewaardeerd.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Dirk211,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te zien dat het inmiddels al is opgelost met behulp van onze Forum Expert @wimj12! Bedankt voor je reactie 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer