Bezwaar gemaakt tegen dwaling waaraan simyo zich schuldigt maakt. Extra mb’s verkopen als je over je max gaat, maar die pas de maand daarop inzetten. en je daarna een rekening sturen van honderden euro’s. Dat is de manier waarop KPN haar trouwe klanten als een vaatdoek uitwingt.
Dit commentaar zal ook wel verwijderd worden door platform van gebruikers, maar die werken gewoon voor Simyo.
Beste antwoord door Daisy
Hoi Freekvandersteen,
Ik snap niet zo goed wat het probleem is. Je topic is niet verwijderd en ik heb daar uitgebreid op gereageerd, je kunt dit hier terugvinden. Ik heb enkel de titel aangepast, dit doe ik bij elk topic die niet duidelijk is geformuleerd. Op deze manier kunnen andere klanten die ook niet snappen waarom er kosten zijn gemaakt ondanks dat er MB's zijn bijgekocht dit makkelijker terug vinden. Om deze reden zal ik dit topic ook aanpassen, maar voor de duidelijkheid hebben we niks verwijderd.
Thanks RicoK, Friesian en Ray voor jullie reactie! Meer dan dit kunnen we niet doen.
Groetjes,
Daisy