.

Vraag

Waarom is mijn eerste factuur hoger?

  • 1 December 2022
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een abo van 9 euro (dat vandaag is ingegaan).

In Mijn Simyo zie ik kosten van 18 euro staan. Ik denk dat ik wel weet hoe dat komt. Iets met dat ook de volgende maand in rekening gebracht wordt?

Toch vind ik de uitleg van die 18 euro bijzonder als ik op het pijltje klik. Dit zou toch beter/anders kunnen?

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Katana321,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Het klopt inderdaad dat je eerste factuur altijd hoger uitvalt dan de volgende facturen. Dit komt omdat je op de factuur van december de abonnementskosten van december en januari ziet omdat je altijd de abonnementskosten van de maand voorruit betaald. De factuur van december zal je rond 19 januari kunnen inzien! In de mail die je van ons hebt ontvangen met de titel '’Je Simyo simkaart is geactiveerd!'’ zie je hierover het volgende staan: 

'’Je eerste factuur is anders dan de rest
Je allereerste factuur valt altijd net wat hoger uit dan de rest van je Simyo facturen. Dat komt omdat je altijd betaalt voor de bundels van de volgende maand. In januari betaal je bijvoorbeeld altijd voor je februaribundels, in februari voor je maartbundels, enzovoorts.

Op je eerste factuur staan óók de bundels van de huidige maand. Zo betaal je dus de bundels van de resterende dagen in de huidige maand, én de bundels van de maand die moet komen. Maar maak je geen zorgen – dat klopt gewoon.'’

Bedankt voor de tip, dit zal ik zeker meenemen 😊.

Groetjes,
Amy


 

Reputatie 5
Badge +3

Dank voor jouw uitleg @Amy Maar dat was mij allemaal al duidelijk. Want het was inderdaad in een van de mails van jullie uitgelegd. Prima.

Het gaat er mij om dat het getoonde overzicht niet klopt qua bedragen. En dat dat prima anders weergegeven zou kunnen worden. Want nu ziet het er heel onlogisch uit.

Reageer