.

Beantwoord

Waarom is mijn aansluiting om administratieve reden buiten gebruik gesteld?


  • Beginner
  • 0 reacties

Zonder vooraf kennisgeving, geen email, geen sms, is mijn aansluiting om “administratieve reden” afgesloten, krijg ik via een bandje te horen.

 Ik kan niet bellen en gebeld worden.

Wat heeft dit te betekenen? Waarom? Graag uitleg. 

Hoe kan ik mijn aansluiting weer  gebruiken?

icon

Beste antwoord door Seren 16 May 2022, 11:54

Bekijk originele reactie

21 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @J.R,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je aansluiting is afgesloten. Op dit moment kan ik helaas niet zien waaraan dit kan liggen. Ik wil je daarom vragen om mij een privé bericht te sturen met jouw gegevens. Dan help ik je daar verder. 

Groetjes,
Seren

Ik heb hetzelfde probleem, kan iemand mij helpen?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @MUU,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je hetzelfde probleem hebt! 

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat alles goed staat, je simkaart is ook actief. Ik heb daarom je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Zou je je telefoon nog even uit willen schakelen voor 15 minuten zodra je dit leest? Ik hoor dan graag van je of dit heeft geholpen!

Groetjes,
Roeqajja

Dank, ik heb hem een nacht uitgezet en weer aan, maar het heeft niet gewerkt. Nog steeds dezelfde melding. En nu?

Reputatie 7
Badge +6

Hi @MUU,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat de reset niet heeft geholpen.

Het zou kunnen dat er een blokkade op het netwerk zit wat door de technische dienst verwijderd kan worden. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan help ik je hier graag mee verder.

Groetjes,
Roeqajja

als ik probeer te bellen krijg ik een bandje te horen met het bericht dat mijn 'aansluiting wegens administratieve redenen buiten werking is gesteld'. hierdoor kan ik geen berichten sturen en bellen. kan dit opgelost worden? 

Groet, Rick 

Reputatie 7
Badge +6

Kun je wel gebeld worden?

ja, ik kan wel gebeld worden 

Reputatie 7
Badge +6

Zou het kunnen zijn dat je beltegoed op is

toen het begon was het beltegoed op, dus ik dacht dat dat de oorzaak zou zijn. inmiddels heb ik het opgewaardeerd, maar nog steeds krijg ik het bandje te horen. terwijl ik normaal gesproken direct kan bellen met nieuw tegoed

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Rscherrenburg,

Bedankt voor je bericht. Wat verwarrend dat je nog steeds de melding krijgt dat je wegens administratieve redenen bent afgesloten! 

Het lijkt erop dat de blokkade niet helemaal juist is opgeheven nadat je het beltegoed hebt opgewaardeerd. Ik zal dit daarom meteen voorleggen bij de technische dienst, zij kunnen dit alsnog verhelpen. Zodra het is opgelost geef ik je een update in dit topic 😊.

Bedankt voor je reacties @Ron H!

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Rscherrenburg,

Als het goed is zou de foutmelding nu niet meer aanwezig moeten zijn en zou je weer moeten kunnen bellen! Ik hoor graag of alles weer werkt naar behoren 😊.

Groetjes,
Amy

dag, 

alles werkt weer naar behoren.

hartelijk dank voor de service. 

Ik heb ook het probleem dat mijn nimmer buiten gebruik is. Kunnen jullie mij helpen?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Thijs 0708,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat de simkaart aangeeft dat het nummer buiten gebruik is! Ik zie dat je inmiddels hebt opgewaardeerd en alles actief zou moeten zijn. Heb je na het opwaarderen het toestel al eens opnieuw opgestart? Vaak lukt het hierna om weer gebruik te maken van je aansluiting 😊.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Amy

Om administratieve reden is mijn simkaart buiten gebruik.  Ik kan niet bellen en gebeld worden

Ik heb een Nokia 110 4g .  Waar ligt het aan?

Ik heb mijn beltegoed net opgewaardeerd.  Dat kan de oorzaak niet zijn

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Dicky,

Bedankt voor je bericht.

Ik ben gelijk even met je mee gaan kijken op je aansluiting en ik zie dat je simkaart op status “geblokkeerd” is blijven hangen. Zojuist heb ik je simkaart gedeblokkeerd, je hoeft alleen nog je telefoon even opnieuw op te starten. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Hij doet het weer. Super bedankt 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Dicky,

Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat alles weer werkt! 

Geen dank hoor, ik wens je een hele fijne dag. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer