.

Vraag

Waarom heb ik kosten gemaakt na het verhogen van mijn bundel?

  • 16 November 2022
  • 2 reacties
  • 20 Bekeken

Hi, ik heb midden oktober mijn bundel verhoogd en meer MB gekocht. Nu ben ik in die maand EN over mijn internet kosten heen gegaan EN moet ik meteen al het nieuwe bundel bedrag betalen. Hoe zit dat? 


2 reacties

Reputatie 7

@Daphne123 Dit omdat je je bundels vooraf betaalt. De rekening die je nu krijgt betreft de bundels van de maand november en de afrekening, indien van toepassing, van de maand oktober.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Daphne123,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Het kan wel eens voorkomen dat er internet wordt verbruikt op je simkaart buiten jou weten om. Ook al heb je dan je bundel verhoogd en bijgekocht. Als het goed is moet je hier ook waarschuwing sms'jes van hebben ontvangen. Deze sms'jes worden verstuurd vanuit het 1200 nummer! Ook komen deze waarschuwingen rechtstreeks van het netwerk en zijn daarom altijd leidend. De reden dat de nieuwe bundel prijs al op de factuur wordt geplaatst is omdat je altijd voor de maand voorruit betaald. Op de factuur van oktober zal je daarom de nieuwe bundels zien staan die in november zijn ingegaan, op de factuur van november betaal je weer de bundels van december enzovoort 😊. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag of ik nog iets voor je kan betekenen wat betreft de kosten buiten de bundel!

Groetjes,
Amy

 

Reageer