.

Beantwoord

Waarom heb ik geen waarschuwingssms'je ontvangen?

  • 16 September 2017
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Badge
Ik opende mijn simyo app om te kijken hoeveel MB ik nog had, bleek dat ik er al overheen was gegaan en dit zonder een waarschuwing te krijgen. De vorige maanden heb ik dit altijd wel gekregen.
icon

Beste antwoord door Niels 18 September 2017, 11:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Lauren S,

Welkom op het Simyo Forum :)

Wat vreemd dat je deze maand geen waarchuwingssms hebt ontvangen op het moment dat je over je bundel heen bent gegaan! Ik zie inderdaad dat deze nog niet is verzonden. Dit is ook meteen de reden dat er nog geen extra kosten zijn gerekend, wij zijn namelijk verplicht om dat berichtje te sturen.

Het probleem wordt momenteel onderzocht en zo snel mogelijk opgelost. Voor de zekerheid heb ik gratis een extra internetbundel aan je aansluiting toegevoegd. Je kan deze extra 1000 MB op elk gewenst moment toevoegen via Mijn Simyo. De bundel is na activatie tot het einde van de maand geldig.

Heb je verder nog vragen? We houden je op de hoogte!

Groetjes,
Niels
Reputatie 2
Badge +3
Wanneer de storing niet bij simyo gelegen zou hebben kan je altijd de instellingen van je telefoon altijd even nagaan. Vroeger zetten iedereen data roaming uit en vaak ook mobiel data. Dat laatst is bedoeld voor het ontvangen van bijvoorbeeld sms’jes.
Reputatie 6
Badge +5
Hi stn,

Bedankt voor je reactie! Ik zet nog steeds mobiele data vaak uit als ik gebruik maak van een wifi-verbinding, gewoon voor de zekerheid 😉 Jij ook?

Groetjes,

Niels

Reageer