.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internet in het buitenland?

  • 5 August 2019
  • 2 reacties
  • 267 Bekeken

Badge
Hello
Ik zit vaak in het buitenland mijn internet werkt niet .ik heb alles geprobeerd APN , Handmatig naar provider zoeken ( ik kan wel bellen ) internet op my Simyo aan
Niks helpt .ik denk dat ik gewoon naar andere provider ga instappen . Of kan Simyo een tester doen voor buurland internet .ik heb het echt nodig voor bijvoorbeeld navigatie en mijn werk soms
Way kan ik nog doen ?
icon

Beste antwoord door Daisy 6 August 2019, 13:05

Bekijk originele reactie

2 reacties

Goedemiddag @moromaya

Je bent nu dus in Nederland. Buitenland werking internet (reset wanneer nodig) kan alleen in buitenland geholpen en dus getest worden. Ik mis merk en type telefoon.
Offline maps installeren kan zeker een aanrader zijn. Je bent voorbereid met kaarten van landen.

Bijvoorbeeld Here WeGo.
Een moderator zal je kunnen helpen, zo goed als kan.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Moromaya,

Jammer dat het internet niet werkt in het buitenland, ondanks de vele stappen die je hebt ondernomen. Ik zie dat je de optie "internet in het buitenland" op Mijn Simyo een paar keer achter elkaar aan en uit hebt gezet waardoor deze soms vast kan lopen. Ik heb de optie voor je gereset, voor de zekerheid. Als je in de toekomst weer naar het buitenland gaat en het internet werkt niet gelijk, kan je daar de APN instellingen aanpassen. De instellingen willen nog wel eens verspringen zodra je de grens overgaat, deze kan je dan in het buitenland nogmaals doornemen/aanpassen.

Ik kan jammer genoeg niet gelijk voor je testen of het internet in buitenland gaat werken. Ik adviseer je anders ook om gelijk contact met de klantenservice op te nemen mocht je hier weer problemen mee ervaren in het buitenland. Mijn collega's kunnen je dan gelijk verder helpen.

Friesian, bedankt voor je tips!

Groetjes,

Daisy

Reageer