.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internet in Canada?

  • 25 July 2017
  • 3 reacties
  • 194 Bekeken

Badge
Vandaag waren wij niet in de buurt van een wifipunt en moest ik even het internet op alles aangezet maar helaas geen internetverbinding. Mijn man met een zelfde toestel en dezelfde instellingen en ook met een Simyo abonnement kreeg wel verbinding. Zou toch graag zelf ook verbinding willen hebben als het nodig was.
icon

Beste antwoord door Asma 26 July 2017, 11:04

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Ik heb hier al 2-3 dagen last van, ik weet zeker dat het niet aan mijn telefoon ligt.
Niet in Canada trouwens, in Nederland.
Reputatie 7
Badge +9
Vandaag waren wij niet in de buurt van een wifipunt en moest ik even het internet op alles aangezet maar helaas geen internetverbinding. Mijn man met een zelfde toestel en dezelfde instellingen en ook met een Simyo abonnement kreeg wel verbinding. Zou toch graag zelf ook verbinding willen hebben als het nodig was.

Overbodige vraag misschien maar staat de buitenland optie aan op Mijn Simyo?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi P vd pol,

Ontzettend vervelend dat het je niet lukte om te internette in Canada. :(

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat het probleem inmiddels is verholpen! Je hebt gisteren probleemloos kunnen internetten. Dat is mooi!

Houd er alleen wel rekening mee dat je € 5,- per MB betaalt. Het is dus veel voordeliger om te internetten wanneer je wifi hebt. Het verbruik buiten je bundel kan namelijk gauw oplopen.

Heb je hier vragen over hebt? Laat mij dit dan gerust weten.

@Ginsho, welkom op het forum!

Balen dat je internet plotseling niet meer werkt. 😞

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat de optie 'Internet op je mobiel' al aanstaat. Voor de zekerheid heb ik de optie voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten. Op deze manier registreert je simkaart zich namelijk met de juiste gegevens op het netwerk.

Als het probleem blijft bestaan, dan kun je het beste je internetinstellingen nalopen met behulp van onze Toestelhulp.

Gaat het lukken zo?

@Scotsman, bedankt voor het meedenken! :D

Groetjes,
Asma

Reageer