.

Beantwoord

Waarom heb ik een slecht bereik?

  • 9 December 2019
  • 2 reacties
  • 332 Bekeken

Badge

Hi,

Ik heb al Jaren mijn sim only, en altijd, thuis, redelijk (voldoende) bereik gehad tot een aantal dagen geleden. Nu krijg ik “No service” of wel Simyo, maar met geen of 1 streepje. Soms verlies connectie tijdens een gesprek. Ik heb mijn telefoon (Huawei) 5 min uitgezet, maar het maakt niets uit. Ik heb ook gecheckt, en ik val wel binnen de 4G dekking (postcode 1241 XM). Mijn vrouw heeft dezelfde telefoon, ook met een simyo sim only, en zij heeft hetzelfde probleem. Is er iets veranderd in de laatste dagen?

Gerry.

icon

Beste antwoord door Ray 9 December 2019, 19:46

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi @Topshooter 

 

Ben net als jouw klant. Kijk eens op deze pagina of er storing is op jouw postcode en huisnummer. 

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

 

Ik deed het met een zelf gekozen huisnummer en zag een storing. 

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi topshooter,

 

Ben je er uit gekomen? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag!

 

Thanks Ray voor je antwoord!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer