.

Beantwoord

Waarom geen bundel met 250 mb's?

  • 13 November 2019
  • 8 reacties
  • 452 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties

Overal is bijna WiFi, daarom heb ik geen grote bundel nodig, maar zo af en toe voor onderweg is het handig als je toch even wat kunt uitzoeken. Simpel biedt een bundel met 250 mb’s aan, maar overstappen wil ik niet. Willen jullie hier eens over nadenken?

icon

Beste antwoord door Daisy 14 November 2019, 10:24

Bekijk originele reactie

8 reacties

@Ritha 

 

Wat voor aansluiting heb jij? Een oude prepaid? 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ritha, bedankt voor je suggestie, ik kan dit zeker even voorleggen om te kijken of we hier iets mee kunnen doen. Voor nu is de kleinste bundel die wij aanbieden 500mb. 

 

JOHANN, jammer dat het niet lukt om verbinding te maken met Movistar in Spanje. Lukt het ook niet verbinding te maken met een ander beschikbaar netwerk? Heb je de instellingen goed staan? Je kan aan de hand van deze link checken of de instellingen goed staan, zoek eerst je toestel op en kies vervolgens "handmatig een netwerk selecteren". 

 

Groetjes,

Daisy

Ik zie 2 verschillende vragen in één topic. Beetje verwarrend zo, helemaal omdat de vraag van TS helemaal niet over het buitenland gaat. 

Reputatie 7
Badge +6

@ ray, inderdaad niet zo handig. Ik heb de vraag van JOHANN verplaatst naar een ander topic.

 

Badge

@Daisy  Dank voor je antwoord. Ik zie echter geen bundel van 500 mb. De kleinste is 1000 mb.

Reputatie 4
Badge +4

Hey Ritha,

 

De bundel waar @Daisy het over had ging over onze internetbundels voor Prepaidklanten. Jij hebt geen Prepaid maar een Sim Only abonnement bij ons. Daar is de laagste internetbundel 1000MB. Wij bieden geen kleinere bundels omdat websites en apps steeds meer MB's verbruiken en daardoor zijn die kleine bundels snel op als er iets mis gaat met je toestel. Ik zal je tip voor een kleinere internetbundel doorsturen naar mijn collega's die hierover gaan.

Sorry voor de verwarring!

 

Groet,

Ouael

 

 

Badge

@Ouael  dank voor je reactie. 

Reputatie 4
Badge +4

Hey Ritha,

 

Graag gedaan! Wij staan voor je klaar als je nog andere vragen hebt 😊

 

Groet,

Ouael

Reageer