.

Beantwoord

Waarom doet mijn simkaart het niet?


Ik heb sinds gisteren de melding "mobiel netwerk niet beschikbaar" als ik wil bellen. Ik kan dus niet meer bellen, gebeld worden en sms-en. Ik heb mijn simkaart er ook al enkele keren uitgehaald en de telefoon al meerdere malen aan en uit gezet (ook al een half uur). Heb ook voldoende beltegoed.

icon

Beste antwoord door LePaOi 31 March 2021, 17:12

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7

@LePaOi Heeft de simkaart het wel gedaan voordat je de melding kreeg?

Op 15 januari 2021 heb ik de oude sim-kaart vervangen door de op die dag van jullie ontvangen nieuwe sim-kaart. Het lijkt mij vreemd dat ik toen niet getest heb of ik kon bellen of gebeld worden.

Reputatie 7

@LePaOi Maar heb je nu wel of niet gebruik kunnen maken van je nieuwe simkaart na 15 januari?

NB Ik ben net als jij een klant. Ik werk niet bij of voor Simyo. Ik probeer mede-klanten te helpen in het geval zij een probleem of een vraag hebben.

Bedankt voor jouw reactie. Het spijt me zeer maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen. Zoals ik al ‘zei’, het lijkt mij vreemd dat ik bij het vervangen van de oude simkaart niet getest heb of de nieuwe het wel doet.

Reputatie 7

@LePaOi Log dan eens in in je Mijn Simyo om te zien of je simkaart wel geactiveerd is, want een nieuwe vervangende simkaart moet eerst worden geactiveerd alvorens deze kan worden gebruikt.

Ik heb vandaag ook via e-mail contact gehad met de afd. Klantenservice van Simyo. Zij deelden mij  mede, dat zij konden zien dat ik op 15 januari 2021 de nieuwe simkaart  heb geactiveerd.

Op Mijn Simyo heb ik zelf zo juist gezien, dat de simkaart actief is.

Misschien meldt zich vandaag of in het weekend nog een medewerker, moderator van Simyo.

Succes @LePaOi  en een fijn weekend #staysafe 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi LePaOi,

Welkom op ons forum!

Vervelend dat je simkaart het niet doet op dit moment 😶

Ik zal je simkaart even een reset geven op het netwerk. Als jij dan je toestel voor tien minuten uitzet en daarna weer aanzet, dan zou alles moeten werken zoals het hoort!

Kun je ons laten weten of de reset geholpen heeft? 😊

Groetjes,
Bas

Hoi Bas,

De reset heeft helaas niet geholpen. Heb zo juist ook nog via telefoon contact gehad met je collega Fatima.

Groetjes,

Léon,

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Léon,

Bedankt voor je reactie!

Ik begrijp uit de aantekening van Fatima dat ze je een gratis vervangende simkaart heeft toegestuurd. Hopelijk is het probleem daarmee opgelost!

Kun je het ons laten weten als je de simkaart hebt ontvangen?

Fijne zondag nog! 😊

Groetjes,
Bas

 

Hallo Bas,

Bedankt ook voor jouw reactie nota bene op zondag. Geweldige service.

Ik houd jullie vanzelfsprekend op de hoogte.

Groetjes en ook nog een fijne zondag.

Léon.

 

 

Hoi Bas,

Simkaart vanmiddag ontvangen. Activeren en ontgrendelen is gelukt.

Geweldige service. Bedankt hiervoor..

Groetjes,
Léon.

Reputatie 7
Badge +6

Goed om te lezen dat alles nu werkt Léon! :) 

Reageer