.

Beantwoord

Waar vind ik mijn belverbruik?

  • 5 April 2020
  • 6 reacties
  • 533 Bekeken

Badge

Hallo

Ik heb een nummeroverzicht nodig van de maand februari om te zien of er een hoax-call is geweest die zeer overmatige kosten maakt die ik niet gewenst heb…Dit is mijn moeder laatst ook overkomen terwijl ze niet actief gebeld heeft maar wel een gepeperde rekening kreeg… (!)

[dit was overigens bij KPN maar heb dit ook al bij andere providers gehoord]

 

Hoe kom ik daar aan want ik kan de specificaties (nummers en duur) niet zien, afgezien van dat kunnen zien van de lopende maand, van een voorgaande maand en rechtstreeks contact met Simyo zie ik niet zo op de site alleen via het Forum ?

icon

Beste antwoord door Tessanne 6 April 2020, 12:21

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hallo

Ik heb een nummeroverzicht nodig van de maand februari om te zien of er een hoax-call is geweest die zeer overmatige kosten maakt die ik niet gewenst heb…Dit is mijn moeder laatst ook overkomen terwijl ze niet actief gebeld heeft maar wel een gepeperde rekening kreeg… (!)

[dit was overigens bij KPN maar heb dit ook al bij andere providers gehoord]

 

Hoe kom ik daar aan want ik kan de specificaties (nummers en duur) niet zien, afgezien van dat kunnen zien van de lopende maand, van een voorgaande maand en rechtstreeks contact met Simyo zie ik niet zo op de site alleen via het Forum ?

Download de rekening van februari als PDF bestand. Als je daar naar de derde (en opvolgende pagina’s) gaat, dan zie je alle verbruikskosten. Je ziet nooit nummers, die jouw hebben gebeld daar, want die kunnen geen kosten veroorzaken.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Olaphoto,

 

Welkom terug op het forum! 

 

Wat naar dat je moeder het slachtoffer is geworden van zo'n hoax-call! Zoals Groentjuh al aangeeft kun je bij de specificaties op de factuur van februari zien, wie er allemaal is gebeld door je moeder die maand.

Op deze pagina kun je vinden op welke kanalen en wanneer onze klantenservice te bereiken is. 

 

Mocht je nog vragen hebben dan beantwoord ik deze graag. 

 

Bedankt Groentjuh! :grin:

 

Groetjes,

Tessanne

Badge

Hallo Groentjuh en Tessanne

 

Dank voor de info: dat is inderdaad genoeg om het overzicht even goed voor ogen te krijgen inderdaad.

 

Alleen nog dit: Vorige maand kreeg ik een sms dat mijn limiet in zicht kwam. Erg aardig want dan zou ik bij kunnen tanken. Wat echter WEL erg jammer is dat in de maand ervoor, dat het zo over de schreef ging, ik die toen helaas niét heb gehad…. dat had een boel kosten kunnen besparen. Vette pech of is er toen iets misgegaan??

 

Groetekes

Reputatie 4
Badge +4

Hey olaphoto,

 

Fijn dat je het overzicht hebt gevonden. Nu op naar je volgende vraag 😊

Wij vragen van klanten om zelf hun bel- en sms-verbruik te volgen op Mijn Simyo. Maar omdat veel mensen in deze gekke tijden niet altijd hun hoofd bij hun belverbruik hebben versturen wij nu tijdelijk de waarschuwingen per e-mail om hoge kosten voorkomen. Zo is er geen vervelende nasmaak omdat iemand uit nood meer heeft moeten bellen met werk, vrienden of familie. Je kan natuurlijk ook kiezen voor een onbeperkt bellen bundel. Op deze manier hoef je je helemaal geen zorgen te maken en kan je er lekker op los bellen en sms'en.

Heb je nog andere vragen voor mij? Reageer dan gerust.

 

Groetjes,

Ouael

 

 

 

 

Badge

Aha,

 

vandaar ! Pas onlangs ingevoerd. Dan een open deur inschoppen-voorstel: doe het vanaf nu standaard óf geef de klanten de mogelijkheid dit aan/uit te zetten ! Vind ik wel leuk dan : )

Overigens: "vroeger” kreeg ik dat bij een andere provider, bij het bijna bereiken van de limiet, als SMS gewoon binnen en had ik , juist dóór die drukte idd, helaas geen/te weinig tijd om me met Email bezig te houden… Maar dat konden jullie niet weten uiteraard..

Bedankt voor het antwoord en groetjes

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Olaphoto,

 

Bedankt voor je feedback! 

 

Groetjes,

Daisy

Reageer