.

Beantwoord

Waar staat mijn belhistorie?

  • 13 August 2019
  • 8 reacties
  • 902 Bekeken

Ik zie op mijn factuur niet met welke nummers ik gebeld en/of gesmst heb. Hoe kan ik aan deze gegevens komen?
icon

Beste antwoord door Ray 13 August 2019, 12:32

Bekijk originele reactie

8 reacties

Waarschijnlijk kijk je jouw factuur online. Als je hem download zie je de specificaties.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi LiHeLo,

Welkom op het Simyo forum!

Ray heeft helemaal gelijk! 😃

Groetjes,

Kevin
Hi Kevin,
Ik kan mijn belhistorie sinds 2 dagen niet meer in zien. De grafiek word niet meer afgebeeld, hoe kan dit weer hersteld worden?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jess2019,

Als het goed is kan je je bel historie wel zien in je mobiel mocht je het aantal minuten willen weten.
Het aantal gebelde minuten afronden naar boven (vb: 2 minute en 5 seconden worden 3 belminuten).
Bedankt voor de reactie, ik zie het aantal minuten wel, maar kon eerst op een grafiek klikken om te zien naar welk nummer ik gebeld heb en hoe lang, dat zou ik graag weer willen zien.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Jess2019,

Jammer dat het niet meer lukt om dit in te zien, dit hoort wel te kunnen. Heb je dit probleem in de app of op de website of alle twee?

Groetjes,'
Daisy
Hi Daisy,
ik heb dit bij alle 2, maar is pas sinds dit weekend. Daarvoor kon het altijd wel, het is ook bij het nummer van mijn zoon.
groet, jolanda
Reputatie 7
Badge +6

Hoi Jess2019,

Het zou inderdaad kunnen kloppen dat dit in de app niet zo goed werkt, hier wordt aan gewerkt! Het zou op de Mijn simyo webiste wel allemaal goed moeten werken.

Groetjes,

Daisy

Reageer