.

Beantwoord

Vorig jaar kon ik geen verbinding met het netwerk krijgen na terugkeer in de EU. Hoe voorkom ik dat dit jaar?

  • 6 August 2019
  • 1 reactie
  • 225 Bekeken

Badge
Vorig jaar ben ik op vakantie geweest naar Montenegro, dus buiten de EU. Ik heb mijn Simyo simkaart toen uitgezet. Toen ik weer de EU binnenkwam (in Italië), zette ik de simkaart aan, maar hij deed het niet. Opnieuw opstarten hielp niet, roaming aan- en uitzetten ook niet. Ik heb toen opgezocht wat ik moest doen. Ik heb toen gelezen dat je iets in de instellingen moest doen, en dan een sms naar Simyo buitenland moest sturen. Maar nu weet ik niet meer hoe dat precies moet, en ik kan het nergens meer vinden. Weet iemand dit: ik ga dit jaar weer buiten de EU op vakantie, en vrees dat hetzelfde gebeurt als ik bij Griekenland weer de EU binnenkom…
icon

Beste antwoord door Bas 7 August 2019, 12:59

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6
Hoi UeS!

Onder het motto "voorkomen is beter dan genezen", goed dat je ons even benadert. Waar gaat de reis naartoe?

Bij mijn weten zou je zonder problemen opnieuw moeten kunnen verbinden met een Europees netwerk na bezoek van een land buiten de EU. Uit jouw verhaal maak ik op dat het destijds achter de schermen niet helemaal goed is gegaan. Ik kan alleen niet meer achterhalen waar je destijds precies tegenaan liep. Het is voor mij ook niet te doen om nu al te voorspellen waar je onverhoopt tegenaan kunt lopen na je volgende bezoek aan een land buiten de EU. Laten we er dus maar vanuit gaan dat je dit probleem nu niet zal hebben. Bij mij is het immers ook goed gegaan een paar maanden geleden ;-)

Kan ik verder nog iets voor je doen?

Groetjes,

Bas

Reageer