.

Beantwoord

Waarom is voicemail niet bereikbaar? Blijft hangen op 'bellen'.

  • 9 March 2022
  • 2 reacties
  • 736 Bekeken

Ik heb sinds enkele maanden het probleem dat Voicemail niet meer bereikbaar is. Ik krijg een sms van 1233 dat ik een voicemailbericht heb ontvangen, maar wanneer ik naar dit nummer bel, blijft hij hangen op ‘bellen’ en gaat hij niet eens over. Ditzelfde geldt wanneer ik naar 12331 bel. Ik kan aan de lijn blijven, maar er is alleen maar stilte aan de andere kant.

Ik heb wel gewoon bereik en kan andere nummers bellen en gebeld worden. Het gaat dus alleen mis met het bellen naar 1233.

Is er een andere manier om voicemails terug te luisteren of kan dit probleem opgelost worden?

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Nihad 10 March 2022, 09:55

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Mirror,

 

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je jouw voicemail berichten niet kunt beluisteren. Heb je al geprobeerd om jouw voicemail uit te zetten en opnieuw in te schakelen? Het bellen naar 1233 zou geen probleem moeten zijn. Hierbij een indeling van de voicemailmenu: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/indeling-voicemailmenu-2595

 

Groetjes,

 

Nihad

Hoi Nihad,

Het sms-en van ‘uit’ en ‘aan’ naar 1233 heeft geholpen, hij gaat weer over. De indeling van het voicemailmenu had niet zoveel zin, want daar kwam ik niet eens in :)

Hartelijk bedankt!

Reageer