.

Vraag

Voicemail beluisteren lukt niet dual sim, wat kan ik doen?


Ik krijg bericht dat er een voicemailbericht is op mijn zakelijk nummer, maar ik kan het niet afluisteren. Als ik aangeef ‘bel voicemail’ krijg ik te horen dat er geen voicemailberichten zijn. Hoe kan ik horen wat er WEL is ingesproken ?


14 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @MariaBest,

Bedankt voor je bericht! Ik vraag me af op welke manier je de voicemail beluisterd? Het is namelijk zo dat je moet bellen naar het nummer 1233 om je voicemail te beluisteren. Daarna kom je in een menu waar je je voicemailberichten af kan spelen. Mocht je deze stappen volgen en nog steeds vastlopen dan hoor ik dat graag van je zodat wij verder kunnen kijken naar vervolgstappen.

Groetjes,
Roeqajja

als ik 1233 bel, krijg ik te horen dat er geen voicemailberichten zijn, terwijl ik eerder een melding heb gehad dat er 3 voicemailberichten waren. Dat komt omdat dit berichten zijn van mijn zakelijk nummer en als ik 1233 bel, krijg ik mijn privenummer-voicemail, waar geen berichten op staan

Vraag is dus:

Hoe kan ik de voicemail van het zakelijk nummer beluisteren ?

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @MariaBest,

In principe heeft elke simkaart zijn eigen netwerk en eigen voicemail box. Het is dan dus de bedoeling dat je met jouw zakelijke nummer belt naar 1233 om je voicemail te kunnen beluisteren. Heb je dit al geprobeerd? 

Groetjes,
Seren

Het punt is dat ik niet weet hoe ik dat moet wisselen. Bij de contacten kan ik instellen met welk nummer ik ben- zakelijk of prive. Hoe doe ik dat bij 1233?

Blijkbaar bel ik steeds vanaf mijn privenummer naar 1233 en kan zo niet bij mijn zakelijke voicemailberichten komen. Hoe wel?

Reputatie 7
Badge +6

En als je het nummer van de voicemail in je contacten zet

Wat voor de telefoon heb je? Dan kunnen we een gerichter antwoord voor je bedenken en met je delen. 

Reputatie 7
Badge +5

Het punt is dat ik niet weet hoe ik dat moet wisselen. Bij de contacten kan ik instellen met welk nummer ik ben- zakelijk of prive. Hoe doe ik dat bij 1233?

Blijkbaar bel ik steeds vanaf mijn privenummer naar 1233 en kan zo niet bij mijn zakelijke voicemailberichten komen. Hoe wel?

Zoals @Ron H aangeeft helpt het misschien om het voicemail nummer in je contactenlijst te zetten van jouw zakelijk nummer. Zou je dit kunnen proberen? Ook ben ik net als @Ray benieuwd naar welk toestel je hebt. Misschien kunnen wij je dan beter helpen.

Bedankt heren @Ron H en @Ray 😊.

Ik vermoed trouwens dat je moet instellen met welk nummer je elke keer wilt bellen. Als je dat zo hebt ingesteld dan bel je altijd naar de juiste 1233. 

 

Bij een dual-sim telefoon kun je bij instellingen, netwerk, simkaarten instellen bij bijvoorbeeld gesprekken…

Bellen via simkaart 1 of

Bellen via simkaart 2 of

Eerst vragen.

Het laatste betekent dat je telkens kunt kiezen bel ik via sim 1 of sim 2.

Reputatie 7
Badge +5

Thanks heren, hopelijk zal dit werken! @Ray en @Friesian

Bij een dual-sim telefoon kun je bij instellingen, netwerk, simkaarten instellen bij bijvoorbeeld gesprekken…

Bellen via simkaart 1 of

Bellen via simkaart 2 of

Eerst vragen.

Het laatste betekent dat je telkens kunt kiezen bel ik via sim 1 of sim 2.

Dit is wat ik bedoelde. Bedankt @Friesian voor de verduidelijking 👍

opgelost door een contact aan te maken voor 1233 zakelijk. Thx!

Reputatie 7
Badge +7

En hoe bel je dan met je prive voice mail?

Reputatie 7
Badge +5

opgelost door een contact aan te maken voor 1233 zakelijk. Thx!

Super fijn om te horen dat het is gelukt! 

Reageer