.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn voicemail afluisteren buiten Europa?

  • 22 March 2020
  • 5 reacties
  • 318 Bekeken

Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik mijn voicemail afluister in de Filippijnen?

Geprobeerd met mijn Simyo nummer, met mijn Filippijnse nummer en met skype.

Lukt niet.

Alvast bedankt voor hoop ik goed antwoord met omschrijving.

Henk. :)

icon

Beste antwoord door Ouael 22 March 2020, 12:50

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hey Henk,

 

Hopelijk gaat het daar goed in Vietnam en zit je veilig :) Nu op naar je vraag. Dit doe je door te bellen naar 1233. Het voicemailmenu vraagt direct om je toegangscode. Deze heb je ingesteld toen je voor het eerst je voicemail gebruikte. Ben je je toegangscode vergeten? Geen probleem! Toets  in. Je ontvangt nu je toegangscode per sms.

Voicemail beluisteren vanaf een ander toestel

  1. Bel naar je eigen telefoonnummer
  2. Tijdens het horen van je welkomstboodschap toets je *
  3. Er wordt nu om je telefoonnummer gevraagd. Toets deze in en sluit af met een #
  4. Toets je toegangscode in.
  5. We weten nu zeker dat jij het bent. Je krijgt meteen toegang tot je voicemailberichten

Ben je jouw toegangscode vergeten? Dit kun je altijd opvragen. Bel naar je eigen telefoonnummer. Tijdens het horen van je welkomstboodschap toets je *. Vervolgens toets je je telefoonnummer in en sluit af met  #. Toets nog een keer een # in. Je krijgt nu een sms met je toegangscode. Heb je jouw voicemail nooit ingesteld met een toegangscode? Dan kan je de voicemail helaas niet beluisteren vanuit het buitenland. 

 

Ik hoor het graag als je nog andere vragen hebt.

 

Groetjes,

Ouael

 

 

Hallo Ouael,

Ten eerste, is Filippijnen

Dan, dat vond ik al in internet , en heb dat uiteraard uit geprobeerd.

Werkt niet, vrij vertaald krijg ik te horen dat het nummer waarschijnlijk buiten bereik ligt,

of een verkeerd nummer 

Controleer het nummer en probeer het later nog eens.

Groetjes,

Henk

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Henkboum,

 

Weet je zeker dat je het wel goed doet? Krijg je bij elke optie te horen dat het nummer buiten gebruik ik?

 

Groetjes,

Daisy

Jazeker weet uk dat, 

En de boodschap is niet buiten gebruik, maar buiten bereik.

Groetjes, Henk

Reputatie 7
Badge +6

Hoi HENKBOUM,

 

De technische afdeling heeft even naar je aansluiting gekeken, en zien geen gekke dingen. Er zou geen reden moeten zijn waarom jij het niet zou kunnen beluisteren.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer