.

Vraag

Verlengen met toestel is niet goed gegaan. Wat kan ik doen?

  • 4 August 2022
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Ik ben mijn telefoon verloren en daarmee ook mijn sim-kaart. Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd en was op Mijn Simyo bezig een nieuw abonnement met telefoon af te sluiten, maar kon het niet compleet maken. De eerste 2 keren, omdat ik nog voor voltooing een blanco scherm kreeg (met alleen de mogelijkheid een vraag te stellen aan jullie robot), de derde keer lukte het, maar werd er een sms gestuurd naar mijn nummer, die ik zonder simkaart nog niet kon inzien.

Vanavond zag ik in mijn e-mail ineens 2 berichten van Simyo dat ik ik mijn bundels succesvol had aangepast. Dit klopt dus niet. Ik probeerde een abonnement met telefoon af te sluiten, maar niet voltooid ivm niet bij mijn sms-berichten kunnen.

Het lijkt nu net of wel mijn bundel is aangepast naar het abonnement met telefoon, zonder een voltooide aanvraag en zonder de telefoon.

Ik wil dit graag teruggedraaid zien, zodat ik als ik straks mijn simkaart weer binnen heb het abonnement alsnog kan afsluiten, maar dan compleet.

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @cin1000,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je je telefoon bent kwijtgeraakt! Ik heb de bundelwijziging en verlenging voor je laten annuleren. Je kan via jouw Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement > Telefoon met abonnement kiezen. Mocht je pagina vast lopen of mocht je een fout melding krijgen stuur mij dan even een prive bericht. Dan kan ik dit even laten onderzoeken bij de technische afdeling! 

Groetjes
Amy

Reageer