.

Beantwoord

Tante heeft simyo aangevraagd, geen mail ontvangen. Wat kan ik doen?

  • 21 November 2022
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Badge

Tante heeft Simyo aangevraagd met nummerbehoud, geen mail ontvangen!

Zij heeft wel een brief, maar geen mail dus ook geen (tijdelijk) o6 nummer en ook geen wachtwoord.

De vraag is hoe gaan we nu de boel activeren?

 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 21 November 2022, 17:28

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Pikkebaas,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te lezen dat je tante klant is geworden 😊.

Vreemd dat zij geen mails binnen heeft gekregen! Het zou kunnen dat er een spellingfout in het e-mailadres is gemaakt waardoor de e-mails niet zijn aangekomen. Dit zou ik even voor je moeten nakijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de naam, geboortedatum, volledig adres en e-mailadres? Dan zoek ik de aansluiting op in ons systeem. Ik zorg er dan ook voor dat de mails opnieuw worden verstuurd :).

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Privé bericht verstuurd, (nog) geen reactie!

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Pikkebaas,

Bedankt voor je reactie. Je privébericht is binnen! Ik help je via deze weg verder 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer