.

Beantwoord

Sommige onderdelen van Mijn Simyo doen het niet. Wat nu?

  • 29 July 2021
  • 8 reacties
  • 48 Bekeken

Beste,

Ik heb ingelogd op Mijn Simyo en wil bij ‘Instellingen’ komen, maar ik krijg de melding ‘Hé, hier gaat iets mis’ en ‘Error 404 Not Found.’ Nu heb ik 3 keer een verkeerde pincode ingevoerd en wil ik dus aan mijn PUK-code. Vreselijk irritant dat dit niet gaat. Ligt dit probleem bij Simyo?
 

Dezelfde melding krijg ik als ik klik op ‘Facturen’ of ‘Mijn Vriendendeals.’ 

icon

Beste antwoord door Groentjuh 29 July 2021, 11:17

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Nee, ik heb dat ook. Het ligt dus niet alleen bij jou. Via de “Mijn Simyo” app kan je op dit moment wel de PUK-code opvragen.

In het ergste geval verwijder je even de fysieke simkaart uit je mobiel en start je je mobiel op zonder simkaart om daarop de Mijn Simyo app te kunnen openen.

Zelfde probleem hier ook. Instellingen niet bereikbaar (“Hé hier gaat wat mis”). Probeer nu telefonisch contact te leggen met de “klantenservice”, maar sta al hele tijd in de wacht (veel langer dan de aangekondigde 5 minuten)…

Ik heb via de Mijn Simyo app inderdaad wel de PUK-code kunnen opvragen, dus Groentjuh dank voor de tip om dat even zonder SIM-kaart te doen! 

@bqualk Ja die wachttijden …. Vreselijk altijd. 

Net telefonisch contact had met de klantenservice. Er is inderdaad een probleem via de website (via de app zou het wel moeten werken, maar aangezien dit een sim-kaart in een feature-phone is, werkt dit voor mij niet). Heb ze in ieder geval gevraagd om hier op het forum te reageren en/of te melden wanneer het probleem is opgelost.

Hier werkt het weer.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi allemaal, 

Door een technische storing zijn sommige onderdelen van de website inderdaad niet goed bereikbaar voor een aantal klanten. Sorry voor het ongemak! We zijn hiervan op de hoogte en werken achter de schermen hard om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Fijn dat het voor jou in ieder geval weer werkt zoals het hoort @bqualk 😇 Doet alles het bij de rest ook weer zoals het hoort?

Groetjes,
Bas

 

Hier werkt het ook weer! 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Mindy,

 

Goed om te lezen, bedankt voor de terugkoppeling!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer