.

Vraag

Smsjes verstuurd namens mij, wat nu?

  • 3 November 2022
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Er zijn volgens het gebruik van mijn Simyo 3 smsjes gestuurd naar het nummer 097001002009 op andere plekken in het forum staat dat ook al. Drie keer vind ik wel erg veel. Als dit zo door blijft gaan en er steeds van die KUT tips worden gegeven ( blokkeren: wat ik al heb gedaan, eigen schuld, komt door andere apps enz) ga ik naar een andere provider.

Ik heb ook al 3 keer gebeld met Simyo, en dan vragen ze eerst wat wil je dat we doen? En als ik dan zeg dat ik mijn geld terug wil en wil dat dit niet vaker gebeurd dan zeggen ze dat dat niet kan.

 

Ik ben er echt helemaal klaar mee, als er nog iets veranderd kan worden hoor ik dat graag, als dat niet gebeurd ga ik naar een andere provider.

Niet bepaald vriendelijke groeten van anoniem.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben er echt helemaal klaar mee, als er nog iets veranderd kan worden hoor ik dat graag, als dat niet gebeurd ga ik naar een andere provider.

Ik zou in dat geval voordat je overstapt eerst aan de klantenservice van je eventueel nieuwe provider vragen of zij iets anders zouden doen dan dat Simyo doet.

Simyo verzint niet dat vanuit jouw toestel een SMS naar dat nummer wordt gestuurd. Dat gaat bij een volgende provider ook gebeuren. Op het forum van andere providers zie ik dit ook gebeuren en om eerlijk te zijn zie ik daar ook geen echte andere oplossingen voorbij komen dan dat Simyo doet.

Heb er toevallig ook 3 keer simkaart gewisseld of toestel gereset? Van wat ook lees is dit een of andere nummer verificatie.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Anoniem sms,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat er sms’jes verstuurd worden namens jou!

Ik heb een aantal dagen geleden dezelfde vraag gehad met precies hetzelfde nummer als waar jij het over hebt. Onder dit topic heb ik de vraag beantwoord. Toen ik het nummer had opgezocht, zag ik dat het zou kunnen dat dit een sms-bericht is wat Google verstuurd ter verificatie. Het is jammer dat je hierdoor misschien zou willen overstappen, ik wil je er dan ook op wijzen dat Simyo geen invloed heeft op deze sms’jes. 

Heel erg bedankt voor je hulp en de handige informatie @Groentjuh

Groetjes,
Roeqajja

Reageer