.

Beantwoord

Waarom kan ik geen sms ontvangen van WhatsApp?

  • 21 May 2017
  • 2 reacties
  • 1064 Bekeken

Hallo, net mijn sim geinstaleerd en nu blijkt dat ik wel sms kan versturen maar niet kan ontvangen, ik heb hem nodig om whats app te instaleren. Wie kan me helpen.
icon

Beste antwoord door Jihane 23 May 2017, 09:28

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Kun je wel van anderen een sms ontvangen?
Misschien staat je telefoon op 'Niet Storen' (iOS) of de optie 'vergadering' (??) staat geactiveerd (Zie: https://forum.simyo.nl/sms-mms-61/smsjes-versturen-maar-ontvangen-doe-niet-14913).
Reputatie 7
Badge +10
Hi Harmpie,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je ook een Simyo simkaart hebt 😉 Ik kan me goed voorstellen dat je het vervelend vindt dat je geen sms kunt ontvangen. Wat Rico vraagt is een terechte vraag: kun je ook niet van andere nummers een sms ontvangen? Ik heb voor de zekerheid je simkaart een reset gegeven, wat inhoudt dat ik de instellingen heb vernieuwd op netwerkniveau. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Weet je ook 100% zeker dat je je telefoonnummer goed hebt ingevoerd in het scherm op WhatsApp?

Als dat goed zit, dan wil ik je vragen om je simkaart eventjes in een andere telefoon te stoppen. Werkt het daarin wel, of kun je nog steeds geen sms'jes ontvangen? Zo komen we erachter waar de kern van het probleem zich bevindt.

Laat je 't weten?

@ RicoK, dank voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer