.

Beantwoord

Waarom is mijn topic anders geformuleerd dan ik zelf had bedacht?

  • 21 January 2021
  • 5 reacties
  • 324 Bekeken

Badge

Bezwaar gemaakt tegen dwaling waaraan simyo zich schuldigt maakt. Extra mb’s verkopen als je over je max gaat, maar die pas de maand daarop inzetten. en je daarna een rekening sturen van honderden euro’s. Dat is de manier waarop KPN haar trouwe klanten als een vaatdoek uitwingt. 
Dit commentaar zal ook wel verwijderd worden door platform van gebruikers, maar die werken gewoon voor Simyo. 
 

icon

Beste antwoord door Daisy 22 January 2021, 10:16

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge

Bedenk eens waar je mee bezig bent Simyo

Reputatie 7

@Freekvandersteen Ik begrijp, dat je teleurgesteld bent geraakt, zie hier, maar je blijft maar wijzen naar Simyo zonder jezelf er eens goed in te verdiepen. De gehele situatie is zeer uitgebreid en tot in detail uitgelegd door @Groentjuh, @Ray en @Daisy.

Advies van mijn kant en neem dit alsjeblieft ter harte, lees je zelf eens goed in, slaap er een goed nachtje over en lees dan nog eens wat er nu is gebeurd. Ik ben ervan overtuigd, dat je het dan met andere ogen zult bekijken.

Man man man, Freek, kerel waar ben je toch mee bezig.??

Ik heb je topic extra nog eens gelezen met daarin ook het uitgebreide antwoord van @Daisy waarin duidelijk naar voren komt dat de kosten zijn gemaakt in december en januari.

Hierin biedt Daisy zelfs nog aan om even met elkaar het te kunnen bespreken terwijl je duidelijk Simyo een verwijt maakt van misleiding en nu dwaling.

Je gaat zelfs zover dat…

Bezwaar gemaakt tegen dwaling waaraan simyo zich schuldigt maakt. Extra mb’s verkopen als je over je max gaat, maar die pas de maand daarop inzetten. en je daarna een rekening sturen van honderden euro’s. Dat is de manier waarop KPN haar trouwe klanten als een vaatdoek uitwingt. 


Dit commentaar zal ook wel verwijderd worden door platform van gebruikers, maar die werken gewoon voor Simyo. 
 

Je gaat zelfs zover dat je medeklanten die zich net als jij hebben geregistreerd op het Simyo forum beschuldigd van dat dit platform je topic verwijderd te hebben..... door ons, (ruim 42. 294 leden, edit, waarvan enkelen wat meer actief helpen vrijwillig met advies )

Bedenk eens waar je mee bezig bent Simyo

Misschien is het goed dat je voor jezelf eens een spiegel voorhoudt. 

Weer verwijten zonder inhoud. Er is niks verwijderd, door niemand. Verder onthoud ik mij van verder commentaar. Soms is het beter eerst na te denken voor je iets zegt of schrijft en dat doe ik dan nu ook.

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Freekvandersteen,

 

Ik snap niet zo goed wat het probleem is. Je topic is niet verwijderd en ik heb daar uitgebreid op gereageerd, je kunt dit hier terugvinden. Ik heb enkel de titel aangepast, dit doe ik bij elk topic die niet duidelijk is geformuleerd. Op deze manier kunnen andere klanten die ook niet snappen waarom er kosten zijn gemaakt ondanks dat er MB's zijn bijgekocht dit makkelijker terug vinden. Om deze reden zal ik dit topic ook aanpassen, maar voor de duidelijkheid hebben we niks verwijderd. 

 

Thanks RicoK, Friesian en Ray voor jullie reactie! Meer dan dit kunnen we niet doen.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer