.

Beantwoord

Waarom is mijn simkaart nog geblokkeerd?

  • 21 April 2019
  • 3 reacties
  • 371 Bekeken

Goedenavond, hoe kan ik mijn simkaart activeren? deze was geblokkeerd maar dat probleem is al op 9 april 2019 verholpen, op 10 april nog niet geactiveerd, zie nu in mijn symio dat kaart nog steeds geblokkeerd is en kan nog steeds niet bellen..hoe kan ik deze kaart geactiveerd krijgen? ik weet dat het nu paasdagen zijn, maar hoop toch dat jullie mij kunnen helpen.. ik zou toch weer heel graag kunnen bellen..
icon

Beste antwoord door Kevin 23 April 2019, 15:30

Bekijk originele reactie

3 reacties

Voor de duidelijkheid. Gaat het om activeren of deblokkeren? In geval van een blokkade kunnen er meerdere redenen zijn. De reden van blokkade bepaald hoe te deblokkeren.
Hoi Ray, bij de simkaartstatus staat vermeld dat de kaart geblokkeerd is voor uitgaand verkeer (factuurprobleem) wat is opgelost op 9 april, maar bij de facturen staat dat de simkaart niet actief is, dus er staan 2 verschillende dingen, maar ik denk dat de kaart gedeblokkeerd moet worden.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Williamhens,

Wat onhandig dat je zo lang niet hebt kunnen bellen! Ik heb dit even voor je nagekeken en ik zie dat je vanmorgen al contact hebt gehad met een collega. Die heeft je nummer meteen gedeblokkeerd. Excuses voor het ongemak!

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag! Dankjewel voor je reactie Ray!

Groetjes,

Kevin

Reageer