.

Vraag

sim geblokkeerd, mega hoge rekening. Wat kan ik doen?

  • 18 January 2023
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Hoi, ik krijg net mail dat de sim geblokkeerd is en met een rekening van bijna 200€. Wat kan ik nu doen? Moet 100 euro betalen om hem aan te laten zetten. 

Heb echt een groot probleem nu…

 

Hoop dat iemand kan helpen.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Sophiad,

Bedankt voor je bericht. Oei, ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van deze hoge kosten! Heb je onze waarschuwing sms'jes voorbij zien komen? Deze zijn afkomstig vanuit het 1200 nummer en zijn altijd leidend. Wij sturen namelijk 2 waarschuwing sms'jes om hoge kosten te voorkomen. 1 bij 80% verbruik en 1 bij 100% verbruik van de internetbundel. Hierin staat vermeldt dat je verder kan internetten met een stabiele Wifi verbinding of dat je extra MB's kan bijkopen via Mijn Simyo. Als er na het ontvangen van deze berichten geen actie word ondernomen betaal je het buitenbundeltarief van €0,15 per MB. Om het beste uit je bundel te halen deel ik graag de volgende link met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen in de gemaakte kosten.

Groetjes,
Amy

Reageer