.

Beantwoord

Waarom werken mijn simkaart en puk-code niet?

  • 21 August 2019
  • 2 reacties
  • 296 Bekeken

Badge
Goedendag,

Ik heb een abbonement die ik nooit gebruikte, maar wel voor betaalde. Ik was het simkaart kwijt. Nou heb ik onlangs een nieuwe simkaart bestelt. Deze is aangekomen. Ik heb de instructies die erbij kwamen gevolgd.

Ik wilde hem activeren onder het kopje simkaart, maar het gaf aan dat het al geactiveerd is. Ik kon de pincode en puk code zien. Deze heb ik meerdere malen geprobeerd, maar hij geeft aan dat het niet de juiste pincode en pukcode zijn. Ik heb nog 8 kansen om de juiste puk code in te voeren.

Kan ik deze krijgen of moet ik nou weer een nieuwe bestellen?

Help! Ik hoor het graag!
Groetjes
icon

Beste antwoord door Daisy 22 August 2019, 13:26

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Laat maar!! Het is opgelost! Ik weet alleen niet hoe ik dit bericht moet verwijderen! Mijn excuses 😅
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Yvonne.36,

Welkom op het Simyo forum! Fijn dat alles al is opgelost!😊

Groetjes,
Daisy

Reageer