.

Beantwoord

Prepaid kaart gebruiken in Frankrijk. Hoe werkt dit?

  • 13 May 2022
  • 5 reacties
  • 339 Bekeken

Heb prepaid abonnement voor dochter

Gaat 2 weken naar Frankrijk.

Wil daar kunnen internetten, appen, mailen en enkele x bellen

Kan dat?

Heb je dan nwe simkaart nodig of kun je huidige prepaid dan uitbreiden met bundel?

 

Zo ja, kun je die totale bundel zo nodig in Frankrijk  gebruiken?

 

Wie weet dit?

 

 

icon

Beste antwoord door Ray 13 May 2022, 14:01

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Incopi,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je dochter naar Frankrijk gaat, begrijpelijk dat ze bereikbaar wilt blijven 😊. 
Ik ben van mening dat @Ray heel volledig antwoord heeft gegeven op jouw vraag (thanks @Ray!). Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik dat graag! 

Groetjes,
Seren 

Reputatie 7
Badge +7

Die instellingen op je toestel kan je eventueel in Frankrijk doen, maar zonder Wifi lukt het aanpassen in MijnSimyo niet in Frankrijk, Dat laatse moet je dus in Nederland doen.

He super. Dank voor je reactie. Gaan we er een internetbundel aan toevoegen.

Graag gedaan.

Kleine toevoeging: Als je de internetbundel eenmaal hebt, zorg dan ook voor gewoon beltegoed. Anders werkt ook je internetbundel niet.  

He super. Dank voor je reactie. Gaan we er een internetbundel aan toevoegen.

Hoi @Incopi 

Je kunt gewoon de huidige simkaart gebruiken. Een extra bundel voor in het buitenland bestaat niet bij Simyo en is niet nodig in Europa /EU. De internetbundel die in Nederland gebruikt kan worden ( om tegen een lager tarief te internetten) kan dus ook in Frankrijk gebruikt worden. 

Zelf wel roaming aan op je toestel ( netwerk instellingen) en op de MijnSimyo alle buitenland opties aan. Anders werkt het niet. Je kunt dit gerust al in Nederland aanzetten. 

 

Succes en dochter veel plezier in Frankrijk 

Reageer