.

Beantwoord

Kan ik mijn beltegoed overzetten naar een andere Prepaid aansluiting?

  • 20 September 2017
  • 1 reactie
  • 488 Bekeken

Beste medewerker,

Graag zou ik mijn beltegoed willen overzetten naar een ander nummer, zonder dat mijn nummer verloren gaat. Ik wil namelijk voor mijn overstap naar een andere provider mijn beltegoed eerst overgedragen hebben. De andere provider zou dan het nummerbehoud en de afsluiting van mijn prepaid kaart regelen. Is dit mogelijk?

Gr Ruben
icon

Beste antwoord door Jihane 21 September 2017, 13:29

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ruben,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je eraan denkt om over te stappen naar een andere provider! Maar het klinkt tenminste wel alsof je overal aan denkt. Je kunt zeker je Simyo beltegoed overzetten naar een andere Simyo Prepaid aansluiting. Hou je er rekening mee dat hierbij € 5,- administratiekosten in rekening worden gebracht?

Als je hiermee akkoord gaat, kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer van de persoon naar wie jij beltegoed wilt overzetten. Ik zorg er dan voor dat dit voor elkaar komt.

Verder wordt je Prepaid aansluiting inderdaad vanzelf beëindigd zodra je nummerbehoud in is gegaan. Dat is helemaal geen probleem 🙂 Sterker nog, het kan niet anders dan dat je huidige aansluiting gestopt wordt als nummerbehoud is gelukt. Een simkaart zonder telefoonnummer is net zoals een beker zonder drinken. Wel mooi, maar geen inhoud. Dus zodra het nummer is overgezet, vervalt de aansluiting.

Als je meer wilt leren over nummerbehoud, kun je dit blog doornemen.

En niet vergeten: als je een vraag hebt, kun je altijd aan de bel trekken :)

Groetjes,
Jihane

Reageer