.

Vraag

Oproep schakelt direct naar voicemail, wat kan ik doen?

  • 23 August 2022
  • 4 reacties
  • 1757 Bekeken

Ik heb een Samsung S20 FE. Ik heb met veel moeite het doorschakelen naar een ander nummer uitkunnen zetten door de simkaart in een ander toestel te zetten, en ##21 te bellen. Fijn!
Nu heb ik mijn voice mail aangezet, maar nu wordt een inkomende oproep direct doorgeschakeld naar voicmail ipv na een bepaalde rinkeltijd. Hoe kan ik dit oplossen?
Groeten Patrick


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Staat er op het toestel niet per ongeluk een niet storen functie aan, die alle oproepen weigert?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Patrick 64,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je meteen naar de voicemail doorgeschakeld wordt. Het zou inderdaad kunnen dat de niet storen-functie aan staat op je toestel zoals @Groentjuh zegt. Als dat niet zo is dan vraag ik me af wat er gebeurd als je de voicemail uitschakelt. Ook vraag ik me af of je 4G (VoLTE) aan staat voor het bellen. Dit kun je nakijken in je toestel bij Instellingen> Verbindingen> Mobiele netwerken> Bellen via 4G.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Roeqajja

Ik kan de voicemail aan en uitzetten: aan, dan krijg ik direkt voicemail. uit, dan is voice mail uitgeschakeld.
Ik heb al eerder alle doorschakelingen uitgezet in het telefoonscherm van Samsung: instellingen, aanvullende services, oproepen doorschakelen, alle opties uitgezet. Oproepen blokkeren staan ook alle opties uit.
Bellen met 4g staat staat ook aan.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Patrick 64,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het nog niet wil lukken met de inkomende oproepen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik de simkaart even voor je resetten. Graag zou ik willen weten welk effect je krijgt als je de simkaart even in een ander toestel stopt. Zou je dat eens kunnen testen? 

Ik hoor het graag van je!

Groetjes, 
Amy

Reageer