.

Beantwoord

Kan ik een nieuw nummer krijgen?

  • 19 July 2017
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Hallo, ik zou graag een nieuw nummer willen aanvragen, hoe kan ik dit doen? Mvg
icon

Beste antwoord door Groentjuh 19 July 2017, 16:11

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Gefeliciteerd, je hebt zojuist de eerste stap gezet om een nieuw nummer aan te vragen.

Om een nieuw nummer te ontvangen, moet je akkoord gaan met de kosten (5 euro) voor het aanvragen van een nieuw nummer! Een moderator kan je nadat je in dit topic akkoord bent gegaan, verder helpen aan het verkrijgen van een nieuw nummer.
Ja dat is prima, daarmee ga ik akkoord.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Xlina,

Welkom op 't forum :)

Mooi dat je op deze manier een nieuw nummer aanvraagt. Ik wil het graag voor je in orde maken, al wil ik toch even zeker zijn dat je helemaal op de hoogte bent van de het wijzigen van je nummer. De € 5,- kosten zal je zien op je eerstvolgende factuur. Verder betekent het dat je huidige nummer verdwijnt. Dit nummer kan je niet meer terugkrijgen nadat je het nummer hebt gewijzigd.

Als je dit wilt, zal ik het voor je in orde maken. Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Hallo,
Dankjewel. Ja daar ben ik van op de hoogte, dat is prima. Ik wil hem nog steeds graag veranderen.
Groetjes Selina
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Xlina,

Ik zie dat je eerder al akkoord hebt gegeven nadat Groentjuh de nodige informatie gaf. Excuses dat wij je nummer eerder niet hebben gewijzigd!

Op jouw verzoek heb ik je telefoonnummer zojuist voor je gewijzigd. Ik heb je per sms op de hoogte gehouden van je nieuw nummer. Je kunt hier gelijk gebruik van maken. :$

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

@ Groentjuh, bedankt! :D

Groetjes,
Asma

Reageer