.

Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk, wat kan ik doen?

  • 7 June 2020
  • 8 reacties
  • 320 Bekeken

Ook bij mij met bellen als bij anderen de zelfde reactie zins donderdag in het ziekenhuis. later thuis het zelfde. "Niet aangemeld bij netwerk”

ik heb n.a.v. het forum de mob. telefoon herstart, geen resultaat. Daarna nogmaals uitgezet en de simkaart er opnieuw geplaatst, geen verschil. het internet doet het wel, bellen en WhatsApp doen het niet.

Reden?????

icon

Beste antwoord door Daisy 8 June 2020, 11:32

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7

Hallo, voordat we je wellicht kunnen helpen, is even wat meer info nodig:

  • internet doet het wel. Bedoel je dan ik heb wel 4G of de WiFi doet het?
  • ben je bij Simyo? Ofwel is je simkaart geactiveerd?
  • van welke telefoon maak je gebruik?
  • hoe lang ervaar je dit al? Vanaf wanneer ervaar je dit?
  • heb je wel netwerk verbinding gehad?
  • Ja of het 4G is weet ik niet. Wifi doet het wel, ik kan dus wel bij m'n bank inloggen.
  • Ja, al zins april 2016.
  • Samsung Galaxy Note 4
  • het eerst donderdag 4-6 jl. in het ziekenhuis. en later thuis.
  • Nee dus volgens mij, ik wel internet berichten ontvangen, maar WhatsApp is er niet uit en in gegaan.

Wat bedoel  je precies met internet berichten?

Ik krijg de mails van Outlook en Gmail gewoon op m'n mobiel.

Dit lijkt dan op een storing bij Whatsapp.

Wanneer 4G actief werkt (ingeschakeld) dan is dat zichtbaar bovenin het scherm. 

Weet ik en nu thuis heb ik erg wisselende sterktes.nu 2 á 3  streepjes geen 4G melding

 

en nu weer geen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi JanKast,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Super vervelend dat je niet altijd bereik hebt waardoor je niet altijd bereikbaar bent. Ik heb voor de zekerheid je simkaart een reset gegeven, kun jij je toestel 15 minuten uitzetten wanneer je dit leest op de reset af te ronden? Het kan anders ook zijn dat je internetinstellingen niet goed staan, je kun deze opnieuw instellen aan de hand van de onderstaande link. Zoek eerst je toestel op en kies vervolgens voor "internet handmatig instellen"

 

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp

 

Ik hoor graag of het geholpen heeft.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer