.

Vraag

mijn simkaart wordt niet herkend, wat nu?

  • 8 October 2022
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Mijn simkaart wordt niet herkend in zo wel mijn cat telefoon als mijn samsung s20 nu heb ik een vervangende simkaart aangevraagd hoop dat het dan beter is dit is zeer vervelend ben totaal niet bereikbaar 


3 reacties

Reputatie 7

@F1 83 Deed de simkaart het wel?

Wat mogelijk de/een oorzaak zou kunnen zijn, is dat de simkaart te dun is. Dit zou je kunnen oplossen door een klein stukje papier in het simkaartslot er bij te steken.

Reputatie 7
Badge +9

@F1 83 Deed de simkaart het wel?

Wat mogelijk de/een oorzaak zou kunnen zijn, is dat de simkaart te dun is. Dit zou je kunnen oplossen door een klein stukje papier in het simkaartslot er bij te steken.

S20 is nano-sim een recent genoeg toestel dat dat niet verkeerd zou moeten gaan.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @F1 83,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je simkaart nog niet werkt! Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat er een vervangende simkaart is aangevraagd. Wat ik nog zou kunnen proberen is om je simkaart te resetten. Hiermee maakt je simkaart opnieuw verbinding met het netwerk waardoor eventuele blokkades komen te vervallen. Wellicht dat dit helpt! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan voer ik graag de reset uit op je simkaart 🙂. 

Bedankt voor jullie hulp heren @Groentjuh en @RicoK!!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer