.

Beantwoord

Mijn Prepaid simkaart dreigt te vervallen, wat moet ik doen?

  • 24 December 2019
  • 2 reacties
  • 233 Bekeken

Hoi, ik heb een vraag. Zojuist een email gehad dat mijn simkaart word geblokkeerd als ik binnen 2 weken geen sms of belletje pleeg. Nu is het probleem dat ik in NZ zit en geen bereik heb met Simyo. Ga pas in Juli weer terug naar NL.
Hoe kan ik toch mijn simkaart en nummer behouden?
Hoor het graag!
 

icon

Beste antwoord door Daisy 24 December 2019, 12:53

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Er zijn ook andere manier om een simkaart actief te houden, zonder een actieve simkaart te hebben.

Een optie is opwaarderen via Mijn Simyo. Ook dan blijft je simkaart actief en hoef je niet te bellen/SMSen en data te verbruiken via de simkaart.

Ook een databundel bestellen via Mijn Simyo zou ook kunnen. Dat kost alleen wel 5 euro beltegoed en de data verbruik je dan nog steeds niet.

Zit hier een optie tussen die je kunt doen?

Wil je dat een moderator (= Simyo medewerker) gaat kijken waarom je aansluiting niet werkt in NZ?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Motje100,

 

Wat Groentjuh aangeeft, klopt inderdaad. Ik zie dat je optie om te kunnen bellen in en naar het buitenland aan staat, deze kun je het beste even aanzetten in Mijn Simyo, mocht je daarna niet gelijk een netwerk krijgen kun je ook nog proberen handmatig een netwerk te selecteren. (zoek eerst je toestel op en kies vervolgens voor handmatig een netwerk selecteren).

 

Thanks Groentjuh voor je snelle reactie en tips!

 

Groetjes,

Daisy

 

 

Reageer