.

Beantwoord

Mijn nummer is afgesloten, wat kan ik doen?

  • 23 March 2020
  • 6 reacties
  • 422 Bekeken

mijn telefoonnummer 068XXX5827 was gewoon afgesloten.

De enige indicatie die ik kon vinden was een email. dat was het.

geen sms, geen niks. Ik heb die email dus niet gezien, alleen pas nu.

 

Ik kan zelfs niet meer inlggen op mijn.simyo.nl meer voor support, ik krijg telefoonnumer/watchwoord ongeldig, password reset pagina faalt met foutmelding.

 

Wat soort klantonvriendelijk gedrag is dit nu?

 

Kan dit opgelost worden?

icon

Beste antwoord door Daisy 24 March 2020, 13:08

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7

Dat is vervelend zeg! 

Ik ben maar een behulpzame klant en kan niet veel zien, maar als je een pre-paid aansluiting hebt, zou het kunnen zijn, dat je het laatste half jaar geen uitgaande telefoontje hebt gevoerd of een sms'je hebt verzonden om de aansluiting actief te houden? 

Overigens, wat was de strekking van de e-mail die je aanhaalt?

Ja, ik denk dat gebeurt wel, maar is toch niet de bedoeling? Als ik nu een nieuwe prepaid abo aansluit, dat kost toch simyo veel meer? En de manier, dat ik zelfs ook niet meer inloggen mag (voor support), omdat mijn hele account is verwijderd? Dit soort gedrag is meestaal het kenmerk van k**bedrijven, toch?

Reputatie 7

Ja, ik denk dat gebeurt wel, maar is toch niet de bedoeling? Als ik nu een nieuwe prepaid abo aansluit, dat kost toch simyo veel meer? En de manier, dat ik zelfs ook niet meer inloggen mag (voor support), omdat mijn hele account is verwijderd? Dit soort gedrag is meestaal het kenmerk van k**bedrijven, toch?

Allereerst zou ik je willen verzoeken te letten op je taalgebruik!

Ten tweede, heb je wel of niet de laatste 6 maanden uitgaand gebruik gemaakt van je pre-paid aansluiting?

En, wat was nu de strekking van de e-maildie je aanhaalde in je openingspost?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi harakiri576,

 

Ik zoek het graag even verder voor je uit! Kun je mij een privébericht sturen met het telefoonnummer waar het om gaat met de bijbehorende adresgegevens. Dan ga ik voor je aan de slag!

 

Groetjes,

Daisy

Sorry, het was niet mijn bedoeling om zo grof te schrijven, maar ik zit onder enorm drukte op dit moment met de corona en dit afsluiting is nu helemaal niet handig.

Reputatie 7
Badge +6

Hi harakiri576,

 

Helemaal begrijpelijk, geen zorgen! Sterkte in deze tijd!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer